وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان مرگ خود را به صورت تقریبی بدانید!!!

زمان مرگ خود را به صورت تقریبی بدانید!!!

زمان مرگ خود را به صورت تقریبی بدانید!!!

 

 

همه ما میدانیم که مرگ دست خداست و هیچ کسی نمی داند که چه وقت مرگ او فرا می رسد اما به تازگی یک دختر 24 ساله محاسبه زمان تقریبی مرگ دیگران را انجام داده است و او با بو کشیدن می تواند به تعیین زمان مرگ افراد دست یابد.

 

حالات قبل از مرگ یک ذهن خوان 24 ساله از نیوسوث ولز ، استرالیا ، ادعا میکند که میتواند زمان مرگ افراد را تشخیص دهد. این “مربی فرامادی ” البته تحت عنوانی که خودش تعریف میکند _ظاهرا وقتی 12 ساله بود هنگام ملاقات عموی بیمار خود این توانایی خود را کشف کرد .

 

چیزی که او به خاطر می آورد بوی عجیب و نامطبوعی در خانه درست شب قبل از فوت عمویش که درخانه پیچیده بود و او فکر میکرد که بوی جسد اوست.

 

درحالیکه هیچ کس بجز او قادر به استشمام آن بوی عجیب نبود Kala میگوید :” عجیب بود چیزی شبیه به بوی شیرینی فاسد ” همان زمان بود که فهمید که میتواند زمان تقریبی مرگ افراد را تشخیص دهد و در طول زندگی خود تعداد بیشماری از این قبیل مرگ ها را تشخصی داده بود .

 

 

*محاسبه زمان تقریبی مرگ چگونه است؟

 

زمان مرگ خود را به صورت تقریبی بدانید!!!

 

این دختر جوان گفت :”یک سال قبل از اینکه دبیرستان را شروع کنم عمویم را دیدم که در حال احتضار بود . شب قبل از مرگ او درخانه بوی شیرینی فاسد شده را استشمام کردم .

 

من فکر کردم که بوی جسد است چون قبلا هیچ وقت آن بو را استشمام نکرده بودم . و هیچ کسی هم بجز من نمیتوانست متوجه آن بوی عجیب شود و بعدها متوجه شدم که بویی که من استشمام کردم فرکانس تعیین زمان مرگ است، Kala اخیرا به کاترز کلیپس گفته” از آن پس ،من از این دست تجارب را درمورد افراد بیمار یا سالمند به تعداد بیشماری داشتم” این تجارب نه فقط ترسناک، بلکه تقریبا بی فایده است.

 

بر اساس گفته های دختر 24 ساله او ادعا میکند که در زمان تقریبی مرگ قادر است که بوی مرگ را استشما کند، هیچ کمکی به این افراد نمیتوان کرد و گفتن اینکه بزودی میمیرند حسی در آن ها ایجاد نمیکند.

 

گاهی اوقات حسی سنگینی به من دست میدهد. باید چیزی بگویم اما متوجه میشوم که این وظیفه من نیست، بشکلی بی مصرف است ، چون نمیتواند به کسی کمکی بکند.

 

چطور میتوانم به بوی مرگ افراد بپردازم و به آن ها کمک کنم؟ چه می شود اگر آن ها ندانند که به زودی خواهند مرد؟ اگر به آن ها بگویم و از قبل آگاهی نداشته باشند، میتواند فاجعه آفرین باشد ،چطور به میتوانم در سرنوشت آن ها دخالت کنم ؟

 

به همین دلیل این زن محاسبه زمان تقریبی مرگ تصمیم گرفت تا بیش از حد روی توانایی خود متمرکز نشود ، و انتخاب کرد که در عوض به زنان جوان یاد دهد چگونه ازقابلیت های ذهنی خود خوب اسفاده کنند.

 

او ادعا میکند ، هر کسی میتواند به توانایی های ذهنی و ماورایی دست پیدا کند ، حس او اما معمولا در دوران کودکی سرکوب می شد ، پس از محرومیت از آن ها ، و مجبور بود تا سخت کار کند تا آن ها را دوباره فعال کنند.

 

و حالا او می خواهد به دیگران نیز کمک کند تا آن را بدست بیاورند. زن جوان گفت ” کودک بودم و میتوانستم احساسات مردم را بخوانم و همیشه خواب آن ها را میدیدم، مردم آن کار را دوست نداشتند و وقتی که بزرگ شدم درباره قضاوت شدن ترسیدم و این توانایی ام را از بین بردم”.

 

محاسبه زمان تقریبی مرگ تاکنون به روشهای مختلفی انجام شده است که بسیاری از آنها دقیق نبوده اند و فقط یک عدد تخمینی برای تعیین زمان مرگ به شما می دهند.