وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طول عمر کاشی استخری از زبان ایران سرام

طول عمر کاشی استخری از زبان ایران سرام

طول عمر کاشی استخری از زبان ایران سرام

 

در زمان‌های اخیر، استفاده از استخر در فضاهای خارجی و داخلی به عنوان یک وسیلهٔ تفریحی و زیبایی بسیار محبوب شده است. کاشی‌گذاری استخرها یکی از مهمترین عوامل در زیبایی و دوام استخرهای شماست.

 

کاشی استخری با مدل های معمولی تفاوت های بسیاری دارد و با توجه به نامی که دارد در مناطق مرطوب بیشتر قابل استفاده است و به دلیل ساختار ویژه ای که دارد در شرایط مختلف از خود مقاومت نشان می دهد.

 

کارخانه های بسیاری در داخل وجود دارند که انواع کاشی استخری را در رنگ،طرح، ابعاد و … متفاوتی تولید و به بازار ارائه می کنند.

 

طول عمر کاشی استخری از زبان ایران سرام

 

شرکت کاشی و سرامیک ایران سرام، به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی پخش محصولات ساختمانی در ایران، با سابقه‌ای بیش از سه دهه در عرصهٔ فروش محصولات ساختمانی فعالیت می‌کند.

 

این وبسایت ارائه دهنده مجموعه‌ای گسترده از برندهای مختلف کاشی‌، سرامیک‌ و مواد ساختمانی با کیفیت و تنوع بالا به مشتریان است.

 

ایران سرام با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات ویژه به مشتریان، به عنوان مقصد اصلی برای افرادی که به دنبال تجهیز و آراستن خانه یا پروژه‌های ساختمانی خود هستند، شناخته می‌شود.

 

این وبسایت از تخفیفات و پیشنهادات ویژه نیز برخوردار است که با مراجعه به سایت آنها می توانید از امکانات آنها استفاده کنید.

 

عوامل موثر بر عمر کاشی استخری

کاشی های استخری با کیفیت با مواد اولیه مرغوبی و طی فرآیندهای خاصی تولید می شوند از این رو مقاومت زیادی در برابر تغییر دما، نور آفتاب و … دارند.

 

کاشی استخری به صورت مداوم در مجاورت آب است، از این رو باید مقاومت ویژه ای داشته باشد تا به زودی خراب و فرسوده نشود.

 

کاشی استخری هر چه با مواد مرغوب تر و با تکنولوژی های جدیدتری تولید شود طول عمر و دوام بیشتری خواهد داشت.

 

در واقع کاشی استخری با کیفیت است که طول عمر بالایی خواهد داشت و در غیر این صورت در تایم کمی باید تعمیر یا تعویض شود.

 

به طور کلی کاشی های استخری انواع گوناگونی دارند و طول عمر آن ها اغلب بین 3 تا 10 سال است که بسته به کیفیت محصول، نحوه نگهداری، نوع نصب و … می توان طول عمر آن ها را تا 15 سال نیز افزایش داد.

 

طول عمر کاشی استخری اهمیت بسیاری دارد زیرا در صورتی که کاشی استحکام کافی نداشته باشد پس از مدت کوتاهی می ریزد و باید کاشی استخری را به طور کامل تعویض کرد، البته در برخی موارد با تعمیرات جزئی ممکن است ریزش کاشی رفع شود.

 

طول عمر کاشی استخری با توجه به عواملی مانند برند تولید کننده، نحوه نگهداری؛ کیفیت محصول و … متفاوت است که اغلب از 3 تا 15 سال متغیر خواهد بود.

 

علاوه بر عواملی که در بالا به آن ها اشاره شد عوامل دیگری نیز وجود دارد که در طول عمر کاشی استخری موثر است. یکی از مهم ترین عوامل موثر در طول عمر کاشی آب استخر است.

 

در واقع در صورتی که ترکیبات شیمیایی آبی که در استخر استفاده می شود تعادل نداشته باشد، می تواند مواد سطحی کاشی استخری را تغییر دهد و امکان رشد انواع جلبک، باکتری و … را مهیا سازد.

 

محلی که سطح آب با دیوار برخورد می کند محل مناسبی برای جمع شدن مواد معدنی، انواع زباله و … است، از این رو برای افزایش طول عمر کاشی استخری باید از نوع ضد یخ آن ها استفاده کرد.

 

راه کارهای افزایش طول عمر کاشی استخری

 

راه کارهای افزایش طول عمر کاشی استخری

برای نگهداری و مراقبت از کاشی های استخری باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان طول عمر کاشی استخری را افزایش داد، در واقع با رعایت نکاتی می توان ماندگاری کاشی استخری را بالا برد.

 

یکی از راه های مراقبتی کاشی استخری، بهینه نگه داشتن کلر، PH و خاصیت قلیایی آب استخر است که برای این کار می توان هفته ای دو بار آب استخر را مورد بررسی و کنترل قرار داد.

 

با این کار علاوه بر افزایش طول عمر کاشی، به زیبایی ظاهری استخر نیز کمک می شود. اگر نتوانید به صورت صحیح و اصولی از استخر مراقبت کنید، پس از گذشت مدتی به دلیل پایین رفتن PH، بر روی کاشی ها جلبک و رسوب تشکیل خواهد شد.

 

دقت کنید PH آب استخر اهمیت بالایی دارد و نباید از حد استاندارد بالاتر یا پایین تر باشد زیرا در صورت بالا رفتن میزان PH، کاشی ها دچار فرسایش و رنگ رفتگی می شوند، از این رو باید حداقل ماهی یک بار میزان سختی کلسیم آب را مورد بررسی قرار داد.

 

اما برای خاصیت قلیایی هفته ای یکبار باید آب استخر چک شود. علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، بهتر است برای افزایش طول عمر کاشی استخری کارهایی مانند برس زدن، جارو کشیدن و … را هفتگی انجام دهید.

 

نقش تعمیر و نگهداری مناسب از کاشی استخری در افزایش طول عمر آن

 

نقش تعمیر و نگهداری مناسب از کاشی استخری در افزایش طول عمر آن

دقت کنید اگر استخر شما از نوع گرم است و افزایش دما دارید باید برای افزایش طول عمر کاشی مراقبت های بیشتری را انجام دهید.

 

یکی از معمول ترین دلایل که نشان از تعمیر و نگهداری استخر دارد، بوی غیر عادی استخر است که اغلب این بو به دلیل رشد زیاد جلبک ها در آب ایجاد می شود.

 

علاوه بر این در صورتی که پس از استفاده از استخر چشم هایتان دچار سوزش شد و یا پوستتان دچار قرمزی و تورم شد، باید برای تمیز کردن و تعمیر آن وقت بذارید.

 

تعمیر و نگهداری از کاشی استخری اگر اصولی و تخصصی باشد می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش طول عمر آن داشته باشد، از این رو اکثر افراد تلاش می کنند با نگهداری و تمیز کردن استخر، انجام به موقع تعمیرات و … به افزایش طول عمر کاشی استخری کمک کنند.

 

همانطور که می دانید وجود کلسیم زیاد در آب می تواند سبب ایجاد رسوب روی کاشی شود. از این جهت باید از مواد افزودنی خاصی استفاده کرد تا سطح کلسیم موجود در آب نیز کنترل شود.