وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علت درد دوران قاعدگی چیست؟!

علت درد دوران قاعدگی چیست؟!

برای خانم ها سوال است چرا در دوران قاعدگی درد دارند؟به دلیل مصرف غذاهای با طبع سرد، لبنیات بدون مصرف مصلحات، ترشیجات، برنج و ماکارونی، نشستن در جای سرد، حمام کردن و تماس با آب و… در ایام عادت و نزدیک به آن، غسل بلافاصله پس از ارتباط جنسی، سزارین و…، رحم زن سرد و عفونی و مستعد کیست، تنبلی تخمدان، بی‌نظمی در قاعدگی و حتی ناباروری می‌شود.

 

علت درد دوران قاعدگی چیست؟!

 

مصرف غذاهای با طبع گرم مثل عسل و …، روغن‌مالی تخمدان‌ها با روغن های گرم مانند بابونه، سیاه دانه (محدوده دورتادور کمر) و بستن با شال به کاهش دردهای قاعدگی کمک می‌کند.رازیانه گیاه مفیدی برای زنان است، زیرا دارای هورمون‌های زنانه است که در تقویت هورمون زنانه و فعال کردن تخمدان‌ها بسیار مؤثر است، البته لازم است در غیر ایام قاعدگی مصرف شود به دلیل اینکه خونریزی ایام قاعدگی را افزایش می‌دهد.

 

علت درد دوران قاعدگی چیست؟!

 

بسیاری از خانمها در دوران قاعدگی از درد زیادی رنج می برند. اما راه حل هایی وجود دارد که بتوان این دردهای دوران قاعدگی را بسیار کاهش داد.مهدی کریمی پژوهشگر طب سنتی، اظهار داشت: عدم توجه به سلامت زن در سیکل‌های مختلف قاعدگی، بارداری، زایمان، شیردهی و یائسگی، سرد مزاجی و بیماری‌های خاص آن را بدنبال دارد.