وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم

 

فیلر زیر چشم ترکیبی از اسید هیالورونیک است که ماده ای طبیعی و بی ضرر می باشد و برای تزریق زیر چشم استفاده می شود.

 

افرادی که چهره ای خسته و خواب آلود دارند معمولا از این اتفاق رنج برده و ناراحت می باشند.

 

همچنین بعضی از افراد به دلیل چین و چروک در قسمت زیر چشم اذیت می شوند و احساس افسردگی به آن ها دست خواهد داد.

 

یکی از راحت ترین راه حل هایی که امروزه این مشکل را برطرف کرده است فیلر زیر چشم می باشد. شما با تزریق این محصول چهره ای جوان تر و شاداب تر را تجربه خواهید کرد.

 

البته حواستان باشد از این محصول اطلاعات دقیقی داشته باشید و در مکان های معتبر و با مجوز رسمی تزریق را انجام دهید زیرا مهم ترین اجزا بدن صورت بوده که در ظاهر انسان بسیار تاثیر دارد.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با فیلر زیر چشم آشنا کنیم تا شما با اطلاعات دقیق بتوانید تصمیم آگاهانه و درستی بگیرید.

 

دلیل استفاده از فیلر زیر چشم

 

دلیل استفاده از فیلر زیر چشم

ژلی به نام هیالورونیک اسید که از استاندارد جهانی و دارویی برخوردار می باشد برای افرادی که چین و چروک و یا سیاهی زیر چشم دارند تزریق می کنند.

 

البته تزریق این نوع از محصولات بهتر است تحت نظارت پزشک صورت گیرد و خودسرانه انجام نشود.

 

شاید بعضی از افراد چین و چروک های زیر چشم آن ها به طور کامل با تزریق فیلر از بین نرود زیرا به صورت کلی چین و چروک های زیر چشم دو نوع می باشند:

 

• چروک هایی که در ناحیه ی گوشه چشم ها دیده می شود که معمولا زمانی که افراد می خندند این چروک ها بیشتر نمایان می شوند که در این صورت باید از بوتاکس استفاده کرد زیرا فیلر به طور کامل چین و چروک را محو نمی کند.

 

• دسته دیگر از چین و چروک های در قسمت زیر چشم دیده می شوند که به راحتی از طریق فیلر از بین خواهد رفت و صورتی شاداب و جذاب را تقدیم شما می کند.

 

بر این اساس افرادی که از چین و چروک های زیر چشم خود رنج می برند راحت ترین راه حل برای از بین بردن این مشکل بوتاکس و یا فیلر می باشد که البته باید از برند و استاندارد بودن آن کاملا مطمئن شد.

 

برندهای معتبر فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم همانطور که گفته ایم برای از بین بردن چین و چروک و یا سیاهی دور چشم بسیار موثر می باشد.

 

البته مرغوب بودن و برند بودن محصول بسیار قابل اهمیت است زیرا در صورتی که استاندارد نباشد ممکن است عوارض های جبران ناپذیری را بر جای بگذارد پس بهتر است حتما از برند بودن کالا خود اطمینان خاطر پیدا کنید.

 

در این قسمت چند نمونه از برند ترین فیلر ها را برایتان خواهیم گفت تا شما بتوانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید.

 

فیلر زیر چشم با برند ژوویدرم

 

فیلر زیر چشم با برند ژوویدرم

استفاده از این برند برای فیلر زیر چشم حداکثر 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد و می تواند سیاهی اطراف چشم و یا حتی چین و چروک های سطحی و عمقی چشم را از بین ببرد.

 

زمانی که افراد در حال خندیدن می باشند ممکن است چین و چروک های زیر چشم که حالت عمیق دارند بیشتر نمایان شوند و گوشت را در حالت کشیده قرار دهند که با استفاده از برند ژوویدرم برای فیلر زیر چشم می توانید آسوده خاطر باشید و حس شادابی به صورت خود دهید.

 

فیلر زیر چشم از برند تئوسیال

این برند از محصول یکی از بهترین و پرکاربرد ترین فیلر ها برای از بین بردن چین و چروک می باشد که به راحتی می تواند زیبایی شما را دوچندان گرداند.

 

این ماده به دلیل داشتن کلاژن و اسید هیالورونیک می تواند نیازهای پوست شما را برطرف کند و چهره ای سرشار از نشاط تقدیم شما گرداند.

 

فیلر زیر چشم از برند استایلج

این برند از فیلر زیر چشم هم نیز از استاندارد جهانی برخوردار می باشد و به راحتی اطراف چشم های شما را لیفت می کند و برای سلامت افراد بسیار کاربرد خواهد داشت.

 

این فیلر برای افراد بالای 22 سال قابل تزریق بوده و هیچ عوارض نخواهد داشت.

 

در قسمت بالا ما تنها تعدادی از برندهای فیلر را برایتان گفته ایم با این وجود تعداد برندها برای فیلر زیر چشم بسیار زیاد می باشد که با در نظر گرفتن از مشاوره های پزشکی می توانید اطلاعات بهتری را کسب کنید.

 

قیمت فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم همانند محصولات دیگر به یک سوگری عوامل بستگی دارد که با در نظر گرفتن آن ها می توان قیمت نهایی را تعیین کرد.

 

شما برای اطلاع از قیمت فیلر مناسب می توانید با مشاوره های حرفه ای در این زمینه گفت و گو کنید و از آن ها برای پاسخ به سوال هایتان استفاده کنید.

 

در ادامه جدولی مبنی بر قیمت فیلر زیر چشم برایتان آماده کرده ایم تا قیمت حدودی این محصول را شما داشته باشید و بتوانید برای انجام آن اقدام کنید.

 

قیمت فیلر زیر چشم سال 1401

 

نوع فیلر

کشور سازنده

قیمت فیلر زیر چشم

فیلر زیشل

کشوره کره

000/500/2 تومان

فیلر زیر چشم هیدروبام

کشور انگلیس

000/000/3 تومان

فیلر زیر چشم پرفکتا

کشور فرانسه

000/000/4 تومان

فیلر زیر چشم آلیاکسین

کشور سوئیس

000/500/4 تومان

 

جدول قیمت فیلر زیر چشم از https://cimaru.ir/filler-under-the-eyes-and-all-you-need-to-know-about-it/

 

چگونگی انجام فیلر زیر چشم

برای تزریق فیلر زیر چشم معمولا از سوزن استفاده می کنند که در این روش ژل موردنظر در ناحیه قابل تزریق انجام می شود که در این صورت باید از کنترل بسیار بالایی برخوردار باشید.

 

روش دیگری که برای تزریق فیلر استفاده می کنند روش کانولا می باشد این روش به صورتی می باشد که مانند سوزن های دیگر تیز نمی باشد بلکه منعطف می باشد.

 

در این روش با یک سوراخ کوچک می توان کانولا را وارد پوست کرد و تزریق را انجام داد.

 

در این روش از تزریق معمولا درد کمتری افراد احساس می کنند زیرا نوک تیز و برنده ای ندارد و به عروق چشم نیز آسیب وارد نمی کند.

 

در هنگام تزریق فیلر زیر چشم زمانی که به عروق آسیب نرسد پس احتمال کبودی بسیار پایین می باشد.

 

بهترین زمان برای تزریق فیلر زیر چشم

معمولا در سن 20 الی 30 سالگی زیر چشم ها دچار گودی و سیاهی می شود و پس از 30 سالگی سبب چین و چروک می گردد، زیرا مقدار کلاژن پوست کاهش یافته و سبب از بین رفتن شادابی پوست می شود.

 

با این وجود بهتر است در بین 20 الی 30 سالگی اقدام به تزریق فیلر کنید زیرا در میانسالی ممکن است از بین بردن این چین و چروک ها سخت به نظر آید.

 

معمولا در این سن هیچ عوارضی وجود ندارد ولی برای افراد مسن بهتر است زیر چشم ها معاینه شود و سپس تزریق صورت گیرد. با این حال بهتر است حتما تزریق را پیش افراد متخصص انجام دهید تا عوارضی گریبان گیر شما نشود.

 

مراقب لازم برای قبل از فیلر زیر چشم

بهتر است چند روز قبل از تزریق فیلر زیر چشم از آسپیرین، الکل و در صورت کلی از تمامی رقیق کننده های خون استفاده نکنید زیرا ممکن است عوارض های جانبی شدیدی را بر جای بگذارد و یا در صورت مصرف بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

همچنین افرادی که از پوست آن ها حاوی جوش و یا کهیر می باشد نباید از تزریق فیلر استفاده کنند. همچنین خانم های باردار و شیرده بهتر است از فیلر استفاده نکنند.

 

اگر اختلال در خونریزی دارید نمی توانید از فیلر استفاده نمایید و مهم ترین مورد این می باشد که از استاندارد بودن محصول خود مطمئن باشید.

 

مراقبت لازم بعد از تزریق فیلر زیر چشم

• بهتر است یک هفته از استحمام خودداری کنید و یا اینکه از فشار کم آب استفاده کنید.

• همچنین در صورت حمام کردن حتما از آب ولرم استفاده کنید در حالی که کاملا متعادل باشد.

• از رفتن به استخر و یونا تا دو هفته کاملا و جدا خودداری کنید.

• بهتر است تا یک هفته اول به پشت بخوابید تا فشاری بر قسمت چشم های شما وارد نشود. همچنین حرکت های ناشی از خوابیدن را تا حدودی کاهش دهید.

• یادتان باشد بعد از انجام تزریق هر 15 دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید و از خیس شدن محل تزریق جدا خودداری کنید.

• بهتر است تا یک ماه از مصرف الکل و دخانیات استفاده نکنید.

 

منبع: سیمارو