وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بررسی قیمت و کاربرد دستگاه کرگیری معدن

بررسی قیمت و کاربرد دستگاه کرگیری معدن

بررسی قیمت و کاربرد دستگاه کرگیری معدن

 

به نواحی که عناصر موجود در سنگ پراکندگی و اجتماع زیادی داشته باشد، معدن گفته می شود. معادن عموما به شکل درز، صخره، لود و رگه در دل سنگ ها ظاهر می شوند.

 

بررسی قیمت و کاربرد دستگاه کرگیری معدن

 

این عناصر شامل انواع فلزات، زغال سنگ، شیل نفتی، سنگ های قیمتی، الماس، طلا، نقره و سایر عناصر با ارزش و گران بها است. از این رو متخصصین جهت دستیابی به این عناصر، اقدام به معدنکاری می کنند.

 

معدنکاری شامل اقداماتی جهت استخراج عناصر و کانی های ارزشمند سنگ ها است. در گذشته انسان ها جهت استخراج معادن، از وسایل بسیار ساده‌ و ابتدایی استفاده می کردند که در سبب آن، فرآیند انجام این عمل بسیار طاقت فرسا و زمانبر بود.

 

با پیشرفت و توسعه تکنولوژی و تولید ماشین آلات صنعتی، سرعت و دقت حفاری و معدنکاری، افزایش چشمگیری پیدا کرد.

 

دستگاه کرگیری، دستگاه حفاری و دستگاه دریل واگن از جمله ماشین آلاتی هستند که جهت معدنکاری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه کرگیری حفاری، از جمله ضروری ترین تجهیزات جهت معدنکاری و استخراج انواع سنگ ها می باشد؛ از این رو در ادامه قصد داریم به طور مفصل به معرفی این دستگاه پرداخته و مشخصات آن را بررسی کنیم.

 

دستگاه کرگیری چیست؟

از دستگاه کرگیری به منظور نمونه برداری، شناسایی، آنالیز و بررسی خاک و سنگی که در لایه های زیرین سطح زمین وجود دارد، استفاده می شود.

 

نتایج حاصل از نمونه گیری این دستگاه به صورت پودری و میله ای است که جهت شناسایی دقیق‌تر، نمونه‌های حاصل شده مورد تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه ها قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است، دستگاه های کرگیری انواع مختلفی دارند؛ به عنوان مثال دستگاه کرگیری بتن با هدف ایجاد شکاف در پروژه های ساختمانی جهت عبور تاسیسات و لوله ها کاربرد دارد.

 

دستگاهی که عملیات کرگیری یا مغزه گیری در معادن را انجام می دهد، به دستگاه کرگیری معدن یا دستگاه کرگیری حفاری معروف است.

 

دستگاه کرگیری چیست؟

 

آرمیکو به عنوان یکی از معتبرترین گروه های صنعتی و معدنی کشور، تولید و عرضه کننده انواع دستگاه های کرگیری حفاری است.

 

این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه، تولید ماشین آلات و تجهیزات حفاری و ارائه خدمات مرتبط با آن فعالیت می کند.

 

ماشین آلات کرگیری آرمیکو در 3 مدل با ویژگی ها و قابلیت های متفاوت تولید و عرضه می شود.

 

در ادامه به طور مفصل به معرفی مشخصات این دستگاه ها می پردازیم؛ اما پیش از آن بهتر است به بررسی مزایای ماشین آلات کرگیری معدن این مجموعه بپردازیم.

 

مزایا دستگاه کرگیری معدن

دستگاه های کرگیری معدن در مدل های متنوعی عرضه شده که هر یک، قدرت و توان متفاوتی در استخراج و سایر ویژگی ها دارد.

 

نمونه برداری و شناسایی خاک و سنگ های استخراج شده توسط دستگاه های کرگیری معدن آرمیکو، از جمله مزایای زیر را به همراه دارد:

 

• امکان نمونه برداری، تست، آنالیز، تحلیل و بررسی بر روی کانی های موجود در سنگ

• دقت و سرعت اجرایی بسیار بالا

• یکپارچگی در طراحی و تولید به شکلی که تمامی ماژول ها به روش هیدرولیک عمل می کنند.

• کیفیت ساخت بالا با گارانتی و ضمانت پس از فروش نامحدود، همراه با راه اندازی و آموزش تخصصی کار با دستگاه

 

مزایا دستگاه کرگیری معدن

 

مشخصات و قیمت دستگاه کرگیری حفاری

دستگاه های کرگیری حفاری آرمیکو در 2 درجه بندی آزادی در محورهای افقی و عمودی، در سه مدل زیر تولید می شود:

 

کرل 25

دستگاه کرگیری کرل 25 آرمیکو با موتور 23 اسب بخاری برند koop، قابلیت حفاری تا عمق 25 متر را فراهم می کند. ظرفیت آب دهی پمپ و حداکثر گشتاور این دستگاه به ترتیب 40 لیتر و 400 دور در دقیقه است.

 

کرل 50

دستگاه کرگیری کرل 50 آرمیکو، قدرتمندتر از مدل قبلی بوده، به طوری که قدرت حفاری تا عمق 50 متر را فراهم می سازد. موتور این دستگاه از برند deutz و قدرت آن 36 اسب بخار است.

 

کرل 100

دستگاه کرگیری کرل 100 با وزن 5 تن و توان حفاری تا عمق 100 متر را می توان قوی ترین دستگاه آرمیکو معرفی کرد. موتور این دستگاه گران قیمت ار برند deutz و قدرت آن 48 اسب بخار است.

 

این دستگاه نسبت به مدل های قبلی، در تمامی مشخصات برتری داشته و دارای مزیت هایی همچون سیستم ویچ، قابلیت حرکت در شیب و غیره است که به طبع آن، قیمت بالاتری نیز دارد.

 

مشخصات و قیمت دستگاه کرگیری حفاری

 

جمع بندی

دستگاه کرگیری حفاری جهت آنالیز، تحلیل و بررسی انواع عناصر سنگ های ارزشمند معادن همچون طلا، نقره، الماس، زغال سنگ و غیره، کاربرد دارد.

 

پس از آشنایی با انواع دستگاه های حفاری معدن، که در این مطلب به طور کامل با آنها آشنا شدید، می توانید با توجه به نوع نیازتان، اقدام به خریداری این ماشین آلات کنید.

 

دستگاه های کرگیری حفاری و سایر ماشین آلات صنعتی و معدنی آرمیکو، با بالاترین کیفیت تولید گشته و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دائمی است.

 

از این رو پیشنهاد می شود جهت اجرای معدنکاری و حفاری، با مراجعه به وب سایت رسمی آرمیکو به نشانی https://armico.ir، با ماشین آلات این مجموعه آشنا شوید.