وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

به گزارش ایران ناز یک دختر روسیه اي که نامش فاش نشده است ادعا کرده است که از سردار آزمون بچه دار شده است. ادعا کرده کـه با سردار آزمون بازیکن تیم ملی کشورمان رابطه داشته و از او باردار شده اسـت. آقای سردار آزمون کـه جزو بهترین و محبوب ترین بازیکنان تیم فوتبال ایران اسـت همین حالا در باشگاه هاي کشور روسیه بازی میکند. در ادامه بـه بررسی خبر هـای منتشر شده در اینباره میپردازیم.

 

بچه دار شدن دختر روس از سردار آزمون

دختر روسی بنام آندری دمیتریف مدعی اسـت کـه از سردار آزمون باردار اسـت هر چند کـه تمایل ندارد کار بـه دادگاه بکشد اما وکیل خانوادگی آنها در حال پیگیری شکایت اسـت. سردار آزمون تاکنون بـه این شایعه واکنشی نشان نداده اسـت و بنظر می‌رسد کـه این خبر صرفا برای خدشه دار کردن محبوبیت این بازیکن می باشد. بـه هرحال مـا در ادامه تمام اخبار منتشر شده رابه اشتراک می‌گذاریم.

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

سایت اسپورت اکسپرس روسیه در خبری عجیب مدعی شد سردار آزمون دچار دردسر بزرگی دراین کشور شده اسـت و باید روز ۸ دسامبر «۱۷ آذر» در دادگاه حاضر شود. هنوز مشخص نیست این گزارش چـه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن اسـت ماجرا بـه یک اخاذی مربوط شود. در نگاه اول اینگونه بنظر می‌رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل ۷۵۰ هزار یورو بـه بهانه نفقه، دریافت کند.

 

ماجرای رسوایی سردار آزمون چیست؟

بـه گفته اسپورت اکسپرس روسیه یکی از دلایل اصلی کـه سردار آزمون میـــخواهد از روسیه برود، دور شدن از ماجرای رسوایی مربوط بـه حضانت فرزند اسـت. طبق گزارش این سایت روسی، دختری بنام آلیا در شهر کازان در ماه می «اردیبهشت» دختری بدنیا آورد کـه مدعی اسـت پدر این بچه سردار آزمون اسـت اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

 

فرستادن ماهیانه 12 هزار روبل

مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون باوجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل «این مبلغ کـه خرج زندگی یک ماه یک بچه اسـت» برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش اسـت تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه کـه معادل ۲۵% دست مزد این مهاجم ایرانی اسـت را دریافت کند.

 

هویت آلیا دوست دختر سردار آزمون

سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت میکند و آلیا می‌خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد. هویت این دختر مخفی اسـت و فقط مشخص اسـت او در کازان زندگی میکند ودر ماه می، یک دختر بدنیا آورده اسـت. بخاطر جلوگیري از توجهات و نفرت پراکنی ها، این دختر کـه نامش آلیا اسـت تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند.

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

فقط آندری دیمیترف، وکیل او حاضر اسـت بـه صورت عمومی درباره پرونده آزمون صحبت کند: «آلیا نمی‌خواهد هویتش فاش شود و توجهات را جلب کند. موکل مـن در کازان زندگی میکند. از سال ۲۰۱۹، انها در رابطه بوده اند و مکاتباتی موجود اسـت کـه این مسئله را تایید می‌کند.»

 

ارتباط سردار و آلیا از طریق اینستا و واتس آپ

یکی از منابع نزدیک بـه سردار آزمون نیز این مسئله را تایید کرده اسـت: «او شریک عاطفی داشت و درباره اش نگران بود. احتمالا او رنج عشق را تحمل می‌کرد. این احتمال وجوددارد کـه سردار آزمون قبل از انتقالش بـه زنیت در ژانویه ۲۰۱۹، با این دختر ملاقات کرد و رابطه انها تا بهار ۲۰۲۱ ادامه داشت. این زوج طبق معمول از طریق اینستاگرام و واتس اپ با یک دیگر در ارتباط بودند.»

 

مدیر برنامه سردار آزمون چـه گفت؟

سردار آزمون وقتی در کازان بود، رابطه اي داشت کـه طبق معمول آنرا مخفی میکرد. این مهاجم ایرانی هیچ گاه بـه صورت عمومی همراه با دختران دیده نشده بودو با زنانی غیر از اعضای خانواده اش در شبکه هاي اجتماعی عکسی منتشر نمیکرد. سردار آزمون هم دراین ماجرا اظهار نظری نداشته تا بـه شایعات دامن نزند. مدیر برنامه ستاره زنیت فقط این مسائل را شایعه خوانده اسـت.

 

آیا رسوایی سردار آزمون یک شایعه است؟

دیمیتریف، وکیل دختر روس دراین خصوص گفته: «یک ایجنت گفته کـه همه ی این حرف ها شایعه اسـت. پاسخ مـن بـه او این اسـت: شایعه وقتی اسـت کـه مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چـه شایعه اي اسـت؟ این مسئله شایعه نیست.»  جلسه مربوط بـه این موضوع و پذیرفتن مسئولیت بچه در دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

روز دادگاه در واقع روزی کـه زنیت در لیگ قهرمانان اروپا باید بـه مصاف چلسی برود و بعید اسـت سردار آزمون در جلسه دادگاه حاضر شود. دیمیتریف در پاسخ بـه این سؤال کـه آیا سردار آزمون ۱۲ هزار روبل بـه آلیا نفقه داده و مدرکی از این بابت دارید گفت: «پول نه از طرف شخص او بلکه از طرف اطرافیانش منتقل شده اسـت. این حقیقت دارد و مـا مدارک مان را در دادگاه ارائه میکنیم. اگر می‌گویند شایعه، پس چرا اول پول منتقل کرده‌اید؟

 

هیچکس بدون دلیل پول نمی‌دهد. دختر آلیا در می ۲۰۲۱ بدنیا آمد و حتی سردار آزمون نام وی را پیشنهاد کرده بود اما آلیا تصمیم گرفت نام دیگری روی او بگذارد.» دیمیتریف هم چنین در پاسخ بـه این سؤال کـه اگر سردار آزمون در جلسه دادگاه هفته آینده حضور نیابد، چـه عواقبی گریبان گیر او میشود، گفت: «احتمالا او بخاطر بازی با چلسی بـه دادگاه نخواهد آمد. دراین صورت مـا با وکلای او ارتباط میگیریم.

 

میران نفقه آلیا چقدر تعیین شده است؟

نیامدن او مسئله مهمی نیست. غیبت او بر روند کار تاثیری نمیگذارد و فقط کافی اسـت نماینده اش حاضر باشد. امیدواریم بتوانیم توافق کنیم و هنوز فرصت باقی اسـت؛ اگر او و وکلایش در دادگاه حاضر نشوند، قاضی بـه تنهایی می‌تواند مدارک مـا را بررسی کند.» این وکیل روس در پاسخ بـه این سؤال کـه درست اسـت کـه آلیا تقاضای ۷۵۰ هزار یورو از سردار آزمون را دارد، گفت: «بله، طبق قانون این مبلغ بـه او تعلق می‌گیرد؛ ۲۵ درصد از درآمد پدر.»

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

او در پاسخ بـه این سؤال کـه بنابر این با احتساب درآمد سالانه ۳ میلیون یورویی، ماهانه ۶۲ هزار یورو باید بـه آلیا برسد، گفت: «مـن هیچ مدرکی مبنی بر دست مزد خالص او ندارم اما طبق صحبت هاي انجام شده ظاهراً همینطور اسـت و این احتمالا بیشترین نفقه تاریخ روسیه خواهد بود. دادگاه شروع شده و مـا میتوانیم پرونده را تکمیل کنیم، حتی اگر او روسیه را ترک کند.»

 

بیوگرافی سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس اسـت. او بازیکن فوتبال اهل ایران اسـت. آزمون در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با بـه ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی بـه مقام آقای گلی این تورنمت رسید. او در آذرماه سال ۹۱ بـه باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. هم چنین او نخستین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت برابر تیم مولده بـه ثمر رساند.

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

آقای آزمون هم چنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد. آزمون برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه هاي فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت. او کـه یکی از امیدهای ایران برای بازی هاي جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در فهرست نهایی کارلوس کی‎روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

 

انتقال سردار آزمون به آرسنال

سردار آزمون وقتی تنها 17 سال داشت بـه لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشندگی در سرمای روسیه باعث شد آوازه اش از مرزهای سیبری هم فراتر برود، آن طرف تر و بـه غرب اروپا. استعدادیاب هاي آرسنال، سردار آزمون را در اسپانیا دیدند و البته پسندیدند. خیلی زود آرسن ونگر بزرگ در موردش تحقیق کرد و سپس ایمیلی از لندن بـه کازان رسید.

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

بـه باشگاه روبین: «ستاره جوان تان را می‌خواهیم، دو میلیون پوند هم میدهیم.» انتقال سردار آزمون در مرحله انجام بود اما فقط یک مانع وجود داشت. قانون اتحادیه فوتبال انگلیس و حضور در 70 درصد از بازی هاي ملی! در کازان ماند، بـه امید روزهای شیرین آینده، روزهایی همراه با درخشندگی در پیراهن تیم ملی. سردار آزمون گل هاي ملی زیادی زده و منتظر گل هاي بعدی اسـت. امیدوار بـه 100 گله شدن، درست مثل علی دایی.

 

همسر سردار آزمون کیست؟

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۱۳۷۱ اسـت و گفته می‌شود او و آزمون مدتی اسـت با یک دیگر نامزد کرده اند. از زندگی شخصی آناهیتا کریمی اطلاعاتی در دست نیست و از او تنها یک صفحه شخصی در اینستاگرام وجوددارد کـه دربخش بیوگرافی آن بـه نامزدی او با سردار آزمون اشاره شده اسـت.

 

عکس های سردار آزمون و خانواده اش

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

 

ماجرای بارداری دختر زیبای روسی از سردار آزمون + عکس

 

پیج اصلی سردار آزمون sardar_azmoun@