وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواص عالی ماسک دوغ برای پوست

خواص عالی ماسک دوغ برای پوست

خواص عالی ماسک دوغ برای پوست

 

 

حتما تا کنون مطالب بسیاری را درباره نوشیدنی اصیل ایرانی یعنی دوغ شنیده و مطالعه کرده اید و از فواید بیشمار آن برای تندرستی آگاه هستید.اینبار میخواهیم داریم در باره کاربرد دوغ برای شادابی و طراوت پوست بیشتر با هم بحث کنیم.

 

برای ساختن یک ماسک عالی و بی نظیر، یک فنجان دوغ را کمی حرارت داده و ۳ قاشق غذاخوری شکوفه های آقطی به آن اضافه کنید.بعد این مخلوط را روی حرارت بسیار کم قرار دهید تا بعد از نیم ساعت کمی بجوشد.

 

حالا شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا سرد شود.از این مخلوط آماده می توانید به عنوان یک ماسک فوق العاده برای پوست صورت استفاده کنید.

 

خواص عالی ماسک دوغ برای پوست

 

دوغ خاصیت تمیزکنندگی سحرآمیزی دارد و می تواند منافذ بزرگ پوست را کاملا تمیز کند.در ضمن دوغ و آقطی هر دو خاصیت سفید کنندگی عالی دارند.

 

به عنوان یک ماسک ساده ، می توانید از دوغ به تنهایی هم استفاده کنید.مزیت ماسک شیر و دوغ این است که بی رنگ بوده و زمانیکه آنها را روی پوست خود قرار می دهید کسی متوجه این ماسک ها روی پوست شما نخواهد شد.

 

استفاده از ماسک شیر هم پوست را در مدت کوتاهی شفاف و زیباتر می سازد.به علاوه برای پاک کردن صورت از آلودگی ها هم می توانید صد در صد روی شیر حساب کنید و خبر خوش اینکه شیر علاوه بر تمیز کردن صورت شما، مژه ها و ابروهای شما را هم تقویت کرده و باعث رشد بهتر آنهامی شود.این کار کاملا اثبات شده است.امتحان کنید!