وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مضرات مصرف بیش از اندازه کاهو در رژیم لاغری

مضرات مصرف بیش از اندازه کاهو در رژیم لاغری

مضرات مصرف بیش از اندازه کاهو در رژیم لاغری

 

در رژیم گرفتن بسیار مراقب بدن و سلامتی خود باشید…مضرات رژیم لاغری سخت و غیر اصولی بسیار جدی تر از ضعف و بی حالی است. بسیاری از افراد نا دانسته دست به رژیم های لاغری غیر اصولی می زنند و عوارض جدی را وارد سلامت خود می کنند.بدن انسان و همه موجودات، از 4 خلط تشکیل شده است:خلط صفرا با مزاج گرم و خشک، خلط بلغم با مزاج سرد و تر، خلط سودا با مزاج سرد و خشک، و خط دم با مزاج گرم و تر.

 

چربی مرطوب ترین عضو بدن است

یک متخصص طب سنتی عنوان می کند:هریک از اعضای بدن نیز مزاج خاص خود را دارند، مثلاً قلب، گرم و خشک است؛ استخوان، سردترین عضو بدن و چربی مرطوب ترین عضو بدن است.بسیاری از افراد، برای لاغرشدن از رژیم های کم کالری مانند

 

سالاد گوجه و خیار یا کاهو استفاده می کنند یا مثلاً آب بسیار زیادی می نوشند؛ این افراد، ابتدا وزنشان به سرعت کم می شود مثلاً در هفته اول 2 کیلو کم می کنند ولی خیلی زود به جایی می رسند که وزنشان ثابت می ماند و تغییری نمی کند.

 

نکاتی در مورد مصرف مواد غذایی در رژیم لاغری

مصرف مداوم خیار، کاهو، گوجه و نظیر اینها، موجب افزایش رطوبت بدن می شودباید دانست که مصرف مداوم خیار، کاهو، گوجه و نظیر اینها، موجب افزایش رطوبت بدن می شود که در قالب بافت چربی، که گفتیم طبیعت آن سرد و تر است، در بدن ذخیره می شود.

 

رعایت رژیم های لاغری بدون در نظر گرفتن مزاج عوارض جدی دارد

پس اقدام به رژیم های لاغری بدون در نظر گرفتن مزاج و شرایط پایه ای بدن افراد، می تواند موجب عوارض جدی شود.امروزه با افراد زیادی مواجه می شویم که شاید مثلاً چربی اطراف پهلوهایشان کم شده باشد ولی دچار آسیب هایی در دیگر اعضا هستند:

 

کبد چرب که در بیش تر موارد، حاصل افزایش سردی و تری در این عضو حیاتی است، ریزش مو، مشکلات رحمی، بروز چربی خون بالا، ضعف بدنی و روحی و … از عوارض مصرف موادغذایی سرد به طور مداوم و زیاد در رژیم های لاغری است.

 

خیلی از این افراد که با رعایت رژیم های کم کالری و بدون توجه به طبیعت بدن و دیگر شرایط جسمی، روحی، سنی، اقلیمی و… اقدام به کاهش وزن می کنند، پس از گذشت مدتی چاقی آن ها برمی گردد و حتی ممکن است چاق تر از گذشته شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره