وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان

 

تهیه و مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی برای تمامی کسانی که قصد شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی را دارند، حیاتی است و این دسته از افراد قبل از شرکت در این آزمون حتماً باید برای تهیه این دسته از نمونه سوالات آیین نامه اقدام کنند.

 

مزیت خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در این است که افراد از آنجایی که معمولاً زمان کافی را برای بررسی مجموعه آیین نامه رانندگی ندارند، با تهیه این دسته از سوالات آگاهی خود را در زمینه آیین نامه رانندگی بالا ببرند و در آزمون آیین نامه رانندگی نتایج قابل توجهی کسب کنند.

 

برای تمرین بیشتر قبل از آزمون آیین نامه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان سایت مرسی تست را ببینید. بنابراین افراد زیادی هستند که قبل از شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی به فکر تهیه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی می‌افتند.

 

تمامی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به صورت رایگان در سطح اینترنت و اپلیکیشن‌ها موجود نیست.

 

به همین خاطر است که ما قصد داریم در این مطلب به بررسی و معرفی برخی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به صورت رایگان بپردازیم تا شما را با شیوه طراحی این دسته از سوالات آشنا کنیم.

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان

هر چقدر که شما قبل از فرا رسیدن موعد آزمون بیشتر به بررسی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی بپردازید، و چگونگی پاسخ دهی به سوالات آزمون آیین نامه رانندگی آشنایی بیشتری پیدا می‌کنید.

 

بنابراین تهیه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به صورت رایگان اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

 

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی و دریافت گواهینامه در آینده نزدیک را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی برخی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان بپردازیم.

 

نکته‌ای که باید در هنگام بررسی و مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به آن توجه کنید این است که پس از پاسخگویی به این دسته از سوالات، نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را چک کنید تا از میزان آمادگی خود برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی مطمئن شوید.

 

هر چقدر که شما میزان آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی داشته باشید می‌توانید نتایج مطلوب‌تری کسب کنید و گواهینامه خود را با سختی‌های کمتری دریافت نمایید.

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با پاسخ

در هنگام رانندگی در جاده‌های پر پیچ و خم، چند متر مانده به پیچ سبقت ممنوع است؟

الف) ۱۰۰ متر – ب) ۵۰ متر- ج) ۱۵۰ متر – د) ۶۰ متر

• پاسخ صحیح: ۵۰ متر

 

در هنگام رانندگی در میدان‌ها حق تقدم با کدوم وسیله است؟

الف) وسیله‌ای که اول وارد شده است – ب) وسیله‌ای که زودتر وارد میدان شده است – ج) وسیله‌ای که دور میدان در حال حرکت می‌باشد – د) هیچکدام

• پاسخ صحیح: وسیله‌ای که دور میدان در حال حرکت است

 

در چند متری ورودی تونل‌ها سبقت گرفتن غیر مجاز است؟

الف) ۱۵۰ متری – ب) ۲۰۰ متری – ج) ۱۲۰ متری – د) ۱۰۰ متری

• پاسخ صحیح: ۱۰۰ متری

 

در چه فاصله‌ای از چراغ راهنمایی و رانندگی توقف ممنوع است؟

الف) ۱۵ متری – ب) ۲۵ متری – ج) ۳۵ متری – د) ۴ الی ۵ متری

• پاسخ صحیح: ۱۵ متری

 

چرا شکسته و یا کثیف بودن شیشه‌های خودرو می‌تواند در هنگام رانندگی خطرساز باشد؟

الف) زیرا در هنگام رانندگی باعث کاهش انعکاس نور می‌شود – ب) چون باعث افزایش انعکاس نور در هنگام رانندگی می‌شود – ج) چون دید راننده را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد – د) شکسته و یا کثیف بودن شیشه‌های خود را در هنگام رانندگی خطری ندارد

• پاسخ صحیح: چون دید راننده را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد

 

سوالاتی که در این مطلب آمده‌اند انواع نمونه سوالات آیین نامه رانندگی هستند که دقیقاً مانند خود آزمون آیین نامه رانندگی طراحی شده‌اند تا شما را با ساختار آزمون آیین نامه رانندگی آشنا کنند تا بتوانید نتایج مطلوبی را در این آزمون کسب کنید.

 

معمولاً شیوه طراحی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به شیوه بالا است و شما می‌توانید با تحلیل بیشتر این دسته از سوالات با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون آیین نامه رانندگی شرکت کنید.

 

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان