وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی

 

به گزارش ایران ناز آیت الله هاشمی رفسنجانی بعلت عارضه قلبی ناگهانی درگذشت. در همین راستا و در کنار خیل عظیم تجمع دوست داران آیت الله هاشمی رفسنجانی در جلوی بیمارستان تجریش و جماران و سیل پیامهای تسلیت بزرگان کشور ، سید حسن خمینی یادگار امام نیز در اینستاگرام خود با انشار عکس آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت :

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

بسمه تعالى

 

انا لله و انا اليه راجعون

 

درگذشت يار بى همانند و فرزند معنوى امام ، حضرت آيت الله حاج شيخ اكبر هاشمى رفسنجانى رضوان الله تعالى عليه و حشره الله مع انبيائه و اوليائه چنان سنگين و ناباوارانه بود كه تنها لطف الهى مى تواند تسلى بخش جان و روح ما باشد. كيست كه از انقلاب اسلامى ايران خاطره اى داشته باشد و در آن حضور مؤثر و كم مانند هاشمى را نيابد. همراهى اين مجاهد خستگى ناپذير از قبل از شروع انقلاب با امام خمينى و حضور در هر صحنه اى كه امام مى فرمود ، در لحظه لحظه زندگى ايشان مشهود و متجلى است.

 

از فرماندهى دفاع مقدس تا مديريت سازندگى كشور، از شوراى انقلاب تا رياست مجلس، از نقش بى بديل در تعيين رهبرى پس از امام تا رياست خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام، از زندان و رفتن تا پاى اعدام تا نمايندگى امام براى حل هر معضله و بحران ، از ترور فيزيكى توسط فرقان تا ترور شخصيت توسط دشمنان و نابخردان ،همه و همه گواه و رد پاى هاشمى در تاريخ اين مرز و بوم است.

 

هاشمى قامت رعناى گفتمان آزادى خواه و معتدل در جامعه افراط زده ماست. فرزند روستاى دوردست رفسنجان كه هوش سرشار ، استعداد ناب ، قدرت تحليل شگرف و شجاعت مثال زدنى را همراه با عشق به پيامبر و اهل بيت ايشان، اسلام ، ايران و امام ، در جان و روح خويش نهادينه ساخته بود.

 

فقدان آيت الله هاشمى نه تنها درگذشت استوانه محكم خردورزى بود بلكه فقد خوبى هايى است كه از امام براى ما به يادگار مانده بود.ايمان وى به مردم اين سرزمين و انتخاب صحيح ايشان و اميد به آينده درخشان اين سرزمين براى هر آشناى وى ملموس بود وبهترين شاهد براى اين مدعا حضور چندين باره وى در عرصه هاى مختلف انتخابات و كسب رأى از مردم ايران است.

 

هاشمى در ميان ما زنده است. با ما خواهد ماند. و در جان و روان ايران جريان خواهد داشت. چراكه به فرموده امام هاشمى زنده است چون نهضت زنده است. اينجانب اين مصيبت جانكاه را به همه مردم ايران، مقام معظم رهبرى و به فرزندان و همسر مقاوم و مجاهدشان و به همه دوستداران ايشان تسليت گفته ، براى ايشان حشر با اولياء الهى و امام و شهيدان مسئلت دارم.

 

سيد حسن خمينى

 

گفتنیست سید حسن خمینی مانند دیگر مسئولان کشوری در جماران و بر سر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی حاضر شده و بشدت گریست.

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

 سید احمد خمینی فرزند سید حسن خمینی که همنام پسر امام خمینی (سید احمد) که وی نیز همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی به علت عارضه قلبی درگذشته بودند ، میباشد ، نیز به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی چنین واکنش نشان داد

واکنش سید حسن خمینی به درگذشت آیت الله هاشمی +عکس

 

 

مطالب مرتبط:

 

جزئیات تشییع آیت الله هاشمی +بیانیه خانواده رفسنجانی

 

تصاویر گریه فاطمه و فائزه هاشمی فرزندان رفسنجانی

 

عکس تجمع مردم جلوی بیمارستان محل درگذشت رفسنجانی

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت + در حال بروز رسانی