وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 11 آذر 1394

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 11 آذر 1394

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 11 آذر 1394

 

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین فروردین ماه

امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز حتی اگر تلاش کنید که جدی نشان داده شوید، باز هم نمی‌توانید از لبخند زدن اجتناب کنید. شما نمی‌خواهید خوشحالی خود را پنهان کنید، بلکه فقط قصد ندارید بدین وسیله خود نمایی کنید. به یاد داشته باشید این فقط طرز فکر خود شماست. تا موقعی که برای دیگران هم آرزوهای خوب و زیبا داشته باشید، هیچ کس به خاطر اینکه احساس خوبی دارید بهتان ایراد نمی‌گیرد.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین خرداد ماه

شما امروز با تجربه‌های جالب و شگفت انگیزی احاطه می‌شوید، اما چیزی سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمی‌دهد از این تجربیات استفاده لازم را ببرید. شاید از وقتی که تصمیم گرفته‌اید نظرات خود را ابراز کنید، از گرفتار شدن می‌ترسید. متاسفانه ترس‌های بی‌اساس و بی دلیل شما مانع از به دست آوردن خوشبختی واقعی می‌شوند. اجازه ندهید افکار منفی روز خوب و خوش شما را خراب کند.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین تیر ماه

شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!

 

فال روزانه 11 آذر متولدین مرداد ماه

تا موقعی که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشید، نسبت به خود و اطرافیان‌تان حس خوبی خواهید داشت. اما اگر کار خیلی زیادی هم انجام ندهید، باز هم می‌توانید به سرزنش‌های دیگران به خاطر عدم توجه تان پایان دهید. به یاد داشته باشید که راه‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. شما بدون اینکه مورد عینی و ملموسی برای ارائه دادن به دیگران داشته باشید باز هم می‌توانید به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین شهریور ماه

شما امروز بالاترین میزان خلاقیت خود را دارید، اما قصد دارید مثل همیشه به جای اینکه خودتان اثری هنری خلق کنید برای دیدن آثار هنری به تماشای موزه بروید. از سخت تر کار کردن و ساختن بعضی از چیزها به تنهایی طفره نروید! شما می‌توانید با چشم عقل آن را ببینید. ولی زمانی که این موهبت را با اطرافیان‌تان در میان می‌گذارید احساس می‌کنید مسئولیت سنگینی بر روی دوشتان سنگینی می‌کند، مگر اینکه این منبع الهام از دل شما باشد.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین مهر ماه

شما امروز نسبت به خانواده خود خیلی خوش بین هستید، برای اینکه ظاهراً ونوس یعنی سیاره بخت شما و ژوپیتر مطمئن یک چرخه را کامل می‌کنند. اما اعتماد به نفس بیش از اندازه می‌تواند مشکل ساز باشد، چرا که در این صورت شما تحریک می‌شوید بدون اینکه بدانید چه کار دارید می‌کنید به احساسات و علائق مردم دیگر بی‌توجهی و بی‌اعتنایی کنید. در حالیکه همیشه عاقلانه ترین راه این است که به جای اینکه با عجله به مرحله بعدی بروید، در جستجوی حفظ کردن تعادل و میانه روی باشید. فراموش نکنید که از دیگران در مورد احساسشان سئوال کنید.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین آبان ماه

هم اکنون بهترین زمان برای بر عهده گفتن پروژه‌ای جدید است، برای اینکه هر کاری شما انجام دهید، هم اکنون به وسیله نظام هستی تقدیس می‌شود. حالا که ارتباط ونوس و ژوپیتر پربار و غنی می‌تواند این جهان را اینقدر وسوسه برانگیز بسازد، ملزومات خوشبختی و ثروت نیز نیز می‌توانند جریان یابند! قدرت اراده شما قبلا مورد امتحان قرار گرفته است، پس به دنبال این باشید زندگی‌ای که دوست دارید را برای خود فراهم کنید. اما اجازه ندهید افراط‌ها و زیاده روی‌ها شما را از پا بیندازد.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین آذر ماه

امروز تغییرات زیادی در زندگی تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که تحت کنترل‌تان نیستند، این کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کنید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی‌تان ساده تر خواهد شد.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین دی ماه

شما حس می كنید اتفاقی افتاده است كه كاملاً قادر نیستید آن را درك كنید و به خاطر همین مطمئن نیستید كه چه كاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسك كردن غیر ممكن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت كرده و بگذارید دیگران این كار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر كار برگشته و قبل از اینكه كار جدیدی را شروع كرده كارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین بهمن ماه

امروز در عین حال كه نقش یك انسان اجتماعی را بازی می‌كنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری كه روی دوشتان سنگینی می‌كند فرار كنید. زمانی را به فعالیت‌های جدی تر اختصاص دادن كار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینكه زندگی آنقدرها هم كه شما فكر می‌كنید سخت نیست.

 

فال روزانه 11 آذر متولدین اسفند ماه

شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی‌های شما کمک‌تان می‌کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً ارزشش را دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره