وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودرویی که در کمتر از یک دقیقه تبدیل به بالگرد می شود!

خودرویی که در کمتر از یک دقیقه تبدیل به بالگرد می شود!
یک شرکت ساخت تجهیزات هوایی در تگزاس آمریکا از طرح خود برای ساخت خودرویی زرهی خبر داد که قابلیت تبدیل شدن به بالگرد را در کمتر از یک دقیقه دارد که تاکنون در کارتونها می توانیستیم شاهد آن باشیم.

این خودروی زرهی چهار محوره با این هدف طراحی شده که در میادین جنگی و عملیات‌هیا شهری بتواند سرنشینان خود را از بمب‌های کنار جاده‌ای مصون نگهداشته و قابلیت عملیات بیشتری داشته باشد.

این خودروی زرهی که طرح آن از سوی شرکت AVX عرضه شده قادر به حمل چهار سرنشین با تجهیزات کامل نظامی است و می‌تواند ۲۵۰ مایل تقریبا ۴۰۲ کیلومتر را با یک باک کامل چه در زمین و چه در هوا طی کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که تقریبا هر سربازی می‌تواند با این خودرو هم رانندگی کرده و هم پرواز کند و نیازی به برخورداری از گواهینامه پرواز برای استفاده از این خودرو نیست.

این شرکت ادعا کرده است که پره‌های گردان این خودرو/ بالگرد در کمتر از یک دقیقه از مکان ویژه خود در آمده و این خودروی چهار محوره را نبدیل به یک بالگرد می‌کنند.

این کمپانی که هنوز تنها طرح این خودرو را عرضه کرده، اعلام کرده است که این خودرو به طور ویژه مناسب استفاده در عراق و افغانستان است، جائیکه سربازان با خطر همیشگی بمب‌های کنار جاده‌ای و یا مواد منفجر شونده دست‌ساز روبرو هستند.

دیلی‌میل در گزارش خود آورده است که وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون این طرح را تحت نظر خود قرار داده است. چرا که پنتاگون به دنبال روشی مفیدتر و بزرگتر برای محافظت از سربازان خود در میدان‌های جنگ با دشمن و هنگام تردد بین پایگاه‌ها است.

خودروی زرهی شرکت AVX بنا بر اعلام این شرکت قادر به پرواز با سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت و ۱۳۸ کیلومتر بر ساعت بر روی جاده و ۴۸ کیلومتر بر ساعت بر روی زمین‌های ناهموار خواهد بود و این درحالیست که این خودرو ظرفیت حمل تقریبا ۵۲۰ لیتر سوخت را نیز داراست.

دیلی‌میل در پایان گزارش خود آورده است که این شرکت احتمالا از چندین سال پیش در حال کار بر روی نمونه آزمایشی این خودرو بوده است.