وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی سلمان‌خان بر روی پرده سینماها

زندگی سلمان‌خان بر روی پرده سینماها
فیلم كمدی «آنا سلمان» براساس قصه زندگی سلمان خان، بازیگر سرشناس و مسلمان سینمای هند ساخته می‌شود. این فیلم زمانی جلوی دوربین می‌رود كه كار جدید او «وابانگ» فروش بسیار بالایی در كشور هند داشته و می‌رود تا تبدیل به یكی از پرفروش‌ترین محصولات كل تاریخ سینمای این كشور آسیایی بشود.
 
به همین دلیل است كه موفقیت كلان سلمان‌خان و مطرح شدن دوباره‌اش اهالی سینما را به فكر تولید فیلم‌هایی انداخته است كه به نوعی در ارتباط با وی باشند.
بجز آنا سلمان، یكی از تهیه‌كنندگان قدیمی سینمای هند بی‌كی كریشنان هم قصد دارد فیلمی براساس قصه زندگی این بازیگر تهیه كند. او كه چند ماه قبل خبر تولید فیلم خود را اعلام كرد، این روزها شتاب زیادی دارد تا هر چه زودتر كار تولید آن را آغاز كند.
 
آنا سلمان به زبان هندی به معنی داداش سلمان است و تهیه‌كنندگان فیلم به دنبال بازیگری هستند تا نقش اصلی قصه را به او بسپارند. قصه فیلم به زندگی هنری سلمان خان می‌پردازد كه از اوایل دهه 90 میلادی كار بازیگری را شروع كرد و هنوز هم یكی از بازیگران موفق و مطرح بالیوود است.
سلمان خان بهار امسال هم درام تاریخی «ویر» را روی پرده سینماهای هند داشت كه شكست سخت تجاری خورد. این فیلم كم‌فروش براساس فیلمنامه‌ای از خود سلمان خان ساخته شد. در وابانگ، سلمان خان در نقش یك افسر فاسد پلیس بازی كرده كه پس از پشیمانی به مقابله با فساد موجود در دستگاه پلیس می‌پردازد.