وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوسک روی کت دکتر ولایتی حاشیه ساز شد

سوسک روی کت دکتر ولایتی حاشیه ساز شد
به گزارش جهان، در آغاز بخش دوم مطالب دکتر ولایتی پیرامون تاریخ تمدن ایران و اسلام، در حالیکه دکتر پور حسین مجری برنامه سؤالی را مطرح می کرد، دکتر ولایتی مشغول تکاندن دست راست خود بود. این حرکت برای بینندگان تلویزیونی بسیار مایه تعجب بود که در همین هنگام از روی کت دکتر ولایتی، یک سوسک به پایین کف استودیو پرید.

دکتر ولایتی با خونسردی به ورود میهمان ناخوانده واکنش نشان داد اما دکتر پورحسین با لبخندی ملیح آن را از دردسرهای داخل استودیو توصیف کرد.

این برنامه تلویزیونی که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای؛ تاجیکستان، افغانستان، پاکستا، هندوستان و کشوررهای عرب منطقه همچنین ترکیه و آذربایجان نیز مخاطب دارد، دیشب شاهد صحنه حضور این سوسک مزاحم در زمان بیان تاریخ تمدن ایران و اسلام از زبان دکتر ولایتی بود.

حضور دکتر ولایتی قبلاً نیز در این برنامه خبر ساز شده بود از جمله؛ بیان نکات مثبت پادشاهان باستانی بویژه تمدن ایرانی در آن دوران. همچنین انتقاد از وضعیت آموزشی کشور در خصوص اهمیت ندادن به تاریخ و ادبیات سترگ ایران و مفاهیم آن در بین دانش آموزان ایرانی دیگر حضور حاشیه ساز دکتر ولایتی در برنامه دوقدم مانده به صبح بوده است.