وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قهرمانی كشتی فرنگی دانشجویان ایران در جهان

قهرمانی كشتی فرنگی دانشجویان ایران در جهان
به گزارش ایسنا، در پایان نهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان در شهر تورین ایتالیا، تیم ملی ایران با کسب سه مدال طلا توسط محسن حاجی پور، عادل بالی تبار و محمد رضا اکبری، دو مدال نقره توسط جاسم امیری و امیر قاسمی منجزی و دو مدال برنز توسط افشین بیابانگرد و حبیب الله اخلاقی و با کسب 64 امتیاز بالاتر از تیم‌های ترکیه(57 امتیاز) و روسیه(40 امتیاز) به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

اما در رقابت‌های سه وزن دوم، در وزن 60 كیلوگرم جاسم امیری در فینال با شکست مقابل حریف آذربایجانی صاحب مدال نقره شد. در این وزن نمایندگان ژاپن و ترکیه مشترکا سوم شدند.

در وزن 74 كیلوگرم، عادل بالی‌تبار با پیروزی مقابل حریف اوکراینی به مدال طلا دست یافت. در این وزن کشتی گیران ترکیه و روسیه صاحب مدال برنز شدند.

در وزن 96 كیلوگرم نیز محمدرضا اكبری در دیدار نهایی كشتی‌گیر ایتالیایی را مغلوب كرد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم ملی كشتی فرنگی ایران در چهار وزن نخست نیز توسط محسن حاجی‌پور در وزن 55 كیلوگرم صاحب مدال طلا، امیر قاسمی منجزی در وزن 120 كیلوگرم صاحب مدال نقره و افشین بیابانگرد و حبیب الله اخلاقی در وزن‌های 66 و 84 كیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

حسن رنگرز سرمربی و علی اشکانی مربی تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران در رقابت‌های جهانی ایتالیا بودند.

تیم ایران دوره گذشته نیز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافته بود.

تیم‌های کشتی آزاد وفرنگی دانشجویان ایران که در این رقابت‌ها به ترتیب چهارم و اول شدند، بامداد روز دوشنبه به کشور باز می گردند.