وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند
معاون عملیات پلیس‌راه كشور، با بیان اینكه اكثر محورهای برونشهری بارانی یا برفی است، از رانندگان خواست با آغاز بارش‌های زمستانی از تردد غیر ضروری در محورهای كوهستانی و برونشهری پرهیز كرده و در صورت سفر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی گفت: انحراف به چپ، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه در صدر علل بروز تصادفات در شبانه‌روز گذشته بوده است.

وی درباره مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به برخورد یك دستگاه كامیون بنز و پژو پارس در جاده سقز ـ بوكان در استان كردستان اشاره كرد و یادآور شد: در این حادثه كه به علت تجاوز به چپ از جانب راننده پژو رخ داد، پنج تن جان خود را از دست دادند.
معاون عملیات پلیس‌راه كشور تصریح كرد: در ساعت 21:40 شب گذشته برخورد یك دستگاه كامیون بنز و پژو پارس در جاده ساوه ـ همدان در استان مركزی كه به علت تجاوز به چپ راننده پژو رخ داد، دو كشته بر جای گذاشت.
به گفته وی تغییر مسیر ناگهانی یك دستگاه وانت نیسان در آزاد راه قزوین ـ كرج در استان قزوین موجب برخورد این خودرو با یك دستگاه اتوبوس ولوو شد كه این حادثه هشت مجروح بر جای گذاشت.
سیاح البرزی افزود: برخورد یك دستگاه موتورسیكلت و وانت نیسان در محور فرعی سنقر در استان كردستان كه به علت حركت خلاف جهت موتورسیكلت رخ داد، دو كشته بر جای گذاشت.جاده‌های كرج، چالوس، هراز، فیروز كوه، اسالم به خلخال برفی است.
معاون عملیات پلیس‌راه كشور اظهار كرد: جاده تهران ـ كرج و اكثر محورهای استان گیلان، قزوین، مركزی، زنجان، خراسان شمالی، بارانی است. لذا از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط و با رعایت سرعت مطمئنه حركت كنند.