وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوسانو به ایران نخواهد آمد!!

سوسانو به ایران نخواهد آمد!!

حالا با اطمینان كامل می‌توان گفت كه تلویزیون تصمیم دارد به صورت جدی از سینما حمایت كند. چون هفته گذشته عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما در برنامه گفتگوی ویژه شبكه 2 سیما به صورت علنی اعلام كرد كه برای رونق سینما با سینماگران و خانه سینما همكاری خواهد كرد.

در ماه‌های اخیر آنقدر اسم جومونگ را شنیدیم كه به اصطلاح نسبت به این اسم حساسیت پیدا كردیم و نزدیك است كه با شنیدن «جومو…» كهیر بزنیم. این حساسیت زمانی به اوج رسید كه بازیگر نقش «جومو…» به ایران آمد و مردم برای دیدن این بازیگر كره‌ای چنان خودشان را به آب و آتش زدند كه «جومو…» كه تاكنون در عمرش با این ازدحام استقبال روبه‌رو نشده بود جا خورد و گفت من نمی‌دانستم كه در ایران اینقدر طرفدار دارم چون طبق اخبار واصله مردم كره ترجیح می‌دهند به جای این‌كه برای یك بازیگر نه چندان خوش قیافه و خوش تیپ وطنی سر ودست بشكنند برای بازیگران معروف ‌هالیوود نوشابه باز كنند و برای گرفتن عكس یادگاری با یكی از این بازیگران كه گاه‌گداری به كره می‌آیند خود را هلاك كنند.اما ایرانی جماعت با همین شورهای هیجانی معروف است و برای دیدن یك بازیگر نه چندان معروف كره‌ای می‌رود فرودگاه چنان او را گلباران می‌كند كه خود بازیگر و اطرافیاش از تعجب میخكوب می‌شوند. شاید یكی از دلایل استقبال بی‌نظیر از بازیگر نقش جومونگ این باشد كه بازیگران خارجی معمولا به ایران سفر نمی‌كنند و ایرانیان كمتر موفق می‌شوند یك بازیگر خارجی را از نزدیك ببینند. در صورتی كه رفت و آمد بازیگران خارجی به دیگر كشورها امری معمول است چون فیلم‌های خارجی در سینماهای این كشورها اكران می‌شود و بازیگران آن فیلم‌ها برخی اوقات همراه تهیه‌كننده و كارگردان به كشورهای مختلف سفر می‌كنند تا در تبلیغات آن فیلم شركت كنند اما از آنجا كه در كشور ما فیلم‌های خارجی كمتر اكران می‌شوند بازیگران خارجی هم به ایران نمی‌آیند مگر این‌كه اتفاق ویژه‌ای رخ دهد مثل همانی كه چند سال پیش رخ داد و «شان پن» به عنوان خبرنگار یك روزنامه آمریكایی به ایران آمد و به نماز جمعه رفت و در آنجا بود كه توسط یك خبرنگار كشف شد و مردم متوجه شدند شان پن بدون این‌كه خواسته باشد كسی او را بشناسد به ایران آمده است. البته بعد از این كشف بود كه خانه سینما این بازیگر را به موزه سینما دعوت كرد و برای عموم بارعام داد اما واقعیت این است كه مردم آنقدری كه برای بازیگر «جومو…» سر و دست شكستند برای شان پن خود را به آب و آتش نزدند آنهم به یك دلیل ساده؛عموم مردم «جومو…» را می‌شناسند و به او علاقه‌مند هستند اما شان پن را فقط سینما دوستان حرفه‌ای می‌شناسند و می‌دانند كه او در عالم سینما چه گوهر نابی است.

 

به هر حال امیدواریم با آمدن «جومو…» به ایران تب این بازیگر كره‌ای برای همیشه در ایران فروكش كند البته تحقق این خواسته تقریبا محال است چون هنوز هم مردم زیادی روزانه به روزنامه تماس می‌گیرند و می‌پرسند كه آیا «جومو…» رفته یا هنوز در ایران است؟ از طرفی برخی می‌خواهند ما در روزنامه بنویسیم كه ای كاش دفعه بعد كه «جومو…» به ایران آمد «سوسانو» را هم با خود بیاورد!!!

منبع:جام جم