وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین خبر از احتمال حذف بنزین 400 تومانی

آخرین خبر از احتمال حذف بنزین 400 تومانی
به گزارش آتی نیوز به نقل از گزارش واحد ارتباطات رسانه‌ای دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ارسلان فتحی‌پور با اشاره به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: اجرای قانون سبب شد مصرف حامل‌های انرژی کاهش پیدا کند که این یک حرکت بزرگی است که در کشور انجام شد.
وی ادامه داد: البته در اجرای آن با توجه به حجم زیاد کار کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید تدابیر لازم برای رفع آن انجام شود.
فتحی‌پور اظهار داشت: هدفمندکردن یارانه‌ها اقدامی است که چند سال قبل باید در کشور اتفاق می‌افتاد اما به علت اینکه دولت‌های گذشته در اجرای برنامه سوم و چهارم که همین هدفمندسازی یارانه‌ها وجود داشت آن را اجرا نکردند و ما باید از دولت نهم و دهم و همچنین مجلس تقدیر کنیم که این قانون تصویب و در حال اجرا است.
رئیس کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اداره کشور و برنامه‌ریزی آن با وضعیت قبلی امکانپذیر نبود و با توجه به اینکه انرژی ارزان و قیمت آن واقعی نبود و همیشه تورم کاذب را به وجود می‌آورد، این قانون باید اجرا می‌شد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در تمام دنیا قیمت نفت، بنزین و گازوئیل بررسی شد که قیمت بنزین 780 تومان و گازوئیل 800 تومان و فاصله‌ای بین 800 تومان و 150 تومان گازوئیل برای کامیون‌داران، کشاورزان و صیادان در نظر گرفته شد و هر جا که آسیب به تولید بزند و موجب افزایش قیمت شود از بسته‌های حمایتی استفاده می‌شود و قطعا اجرای این قانون به منزله حذف یارانه‌ها نیست بلکه هدفمند کردن آن است.

* انباشته شدن نان در نانوایی‌ها
وی تصریح کرد: مثلا در بحث نان ما شاهد آن هستیم که نان‌ها در نانوایی‌ها انباشته شده و درصد دور ریز آن کمتر شده است.
فتحی‌پور با اشاره به احتمال حذف بنزین 400 تومانی گفت: بنزین 400 تومانی جزو بسته‌های پیشنهادی است و در حال حاضر حذف نمی‌شود.