وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلمبرداری از دختران در مرکز زیبایی در تهران

فیلمبرداری از دختران در مرکز زیبایی در تهران
مدیر یک مرکز جراحی زیبایی پیشرفته در شمال‌غرب تهران که در آن مرکز خود را مهندس می‌نامد و ادعای خلاف واقع وابستگی به یک نهاد نظامی! را نیز دارد، با سوء استفاده از جایگاه خود اقدام به کار گذاشتن دوربین در اتاق‌های مختلف و بخش‌های گوناگون کلینیک کرده و حتی در اتاق عمل نیز به‌صورت غیرقانونی اقدام به کار گذاشتن دوربین کرده است.

به گزارش رجانیوز، این فرد که دارای روابط مشکوکی با کادر اداری مرکز است و با خرید بخش عمده‌ای از این مرکز صاحب بلامنازع آنجا شده است، اقدام به فیلمبرداری از زنان و دختران که مراجعین این بخش زیبایی هستند، می کند.

او که با مخالفت چندین تن از کادر اداری بیمارستان برای این اقدام غیرقانونی خود مواجه شده، برای توجیه عملش یک استدلال شرعی! از خود جعل کرده که "من هم پس از دیدن این فیلم‌های گرفته شده از مراجعین مانند دکترها و پرستاران و کادر درمان کلینیک نسبت به مراجعین محرم! می‌شوم."

او با استفاده از برخی شعائر اسلامی در یک نگاه و با بهره گیری از مواردی مانند پوشیدن کروات برای کادر حراستی‌اش به‌عنوان نماد پیشرفت، خواهان جذب مراجعین از اقشار مختلف به مرکز خود است.

فیلمبرداری از بدن‌های عریان بیماران در اتاق عمل و همچنین استفاده ابزاری از شعائر مذهبی در کنار بی‌بندوباری اخلاقی نمونه‌های متناقضی از سیاست‌های این فرد برای اداره این مرکز زیبایی و درمانی است که متأسفانه این فرد جوایزی نیز از شهرداری به‌عنوان داشتن مدیریت اخلاق در کنار اجرای مناسب مدیریت بحران نیز از آن خود کرده است.