وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیرون انداختن بچه بخاطر رای به ترامپ +عکس

بیرون انداختن بچه بخاطر رای به ترامپ +عکس

بیرون انداختن بچه بخاطر رای به ترامپ +عکس

 

مخالفان ترامپ که باور نمیکردند او روزی رئیس جمهور آمریکا شود هنوز هم به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان میدهند . به گزارش ایران ناز ترامپ به مواضعه نژاد پرستانه اش مشهور است . او مخالف حضور سیاهپوستان و مسلمامانان در آمریکاست. رای آوردن وی باعث اعتراضات گسترده ای در آمریکا شد و دامنه این اعتراضات و واکنشهای شدید حتی به داخل منازل و مدارس نیز کشیده شده است ! به گزارش ایران ناز یک مادر تگزاسی پسر کوچکش را که در انتخاباتی ساختگی به ترامپ رأی داده بود، با چمدان وسایل از خانه بیرون انداخت.

 

اثرات پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای خیلی از مردم ازجمله بچه‌های کوچک هم شکه‌کننده بوده است و زندگی همه را تحت تأثیر قرار داده است.

بیرون انداختن بچه بخاطر رای به ترامپ +عکس

ویدیویی که از تگزاس در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که اثرات این انتخاب برای زندگی مردم این کشور به شدت وحشتناک بوده است که یک مادر فرزندخود را به دلیل اینکه در یک انتخابات ساختگی به ترامپ رأی داده، از خانه بیرون انداخته است.

بیرون انداختن بچه بخاطر رای به ترامپ +عکس

مادر این بچه بعد از آمدن به خانه و پی بردن به این قضیه که در انتخابات ساختگی که در مدرسه آن‌ها برگزار شده است، به دونالد ترامپ رأی داده است، چمدان فرزند خود را جمع کرد و او را با تابلویی بیرون انداخت.

 

روی تابلو نوشته شده بود: مادرم مرا از خانه بیرون کرده است چون به ترامپ رأی داده‌ام.گفتنی است؛ این پسر بچه گفته است که به ترامپ رأی داده چراکه او را زیاد در تلویزیون دیده بود.

 

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال ماجرای مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

 

جنجال خرید رونالدو از دونالد ترامپ +عکس

 

جنجال ماجرای سفر دونالد ترامپ به ایران +عکس

 

تظاهرات آمریکاییها علیه ترامپ و واکنش اوباما +تصاویر

 

جدیدترین عکسهای ایوانکا دختر جذاب دونالد ترامپ

 

تصاویر و بیوگرافی همسر زیبای دونالد ترامپ

 

واکنش خنده دار دو بازیگر ایرانی به انتخاب ترامپ +عکس

 

حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام کلینتون و ترامپ +تصاویر

 

تصاویر گریه طرفداران کلینتون و شادی طرفداران ترامپ

 

متن سخنرانی گریه آلود ترامپ پس از پیروزی +عکس