وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم های جشنواره نوروزی شبکه دو سیما

فیلم های جشنواره نوروزی شبکه دو سیما
اسامی فیلم های جشنواره نوروزی شبکه دو سیما که پخش آنها از 24 اسفند همزمان با شب چهارشبنه سوری آغاز می شود، اعلام شد.
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم «یک اتفاق به ظاهر ساده» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی با بازی نقش آفرینانی چون دکتر محمود عزیزی، بهزاد خداویسی، روشنک عجمیان و شهرزاد عبدالمجید و روایت داستان نوجوانی که با پرتاب نارنجک در آتش مشکلاتی را برای اهالی محل بوجود می آورد.سه شنبه 24 اسفند همزمان با شب چهارشنبه سوری ساعت 13:15از شبکه دو  روی آنتن خواهد رفت.
فیلم انیمیشن رابین هود محصول سال 1973 به کارگردانی و تهیه کنندگی ولفگانگ رایترمن داستان رابین هود یک قهرمان شجاع را به تصویر می کشد که برای کمک به مردم فقیر تلاش زیادی می کند. این انیمیشن سه شنبه 24 اسفند ساعت 30/14 از شبکه دو پخش می شود.
 
فیلم سینمایی میمون های فضایی به کارگردانی جان ویلیامز و تهیه کنندگی جرمی راس محصول سال 2010 با بازی زاک شادا، تام کنی داستان مردی به نام کامت را به تصویر می کشد که طی فعالیت در ایستگاه فضایی با ماجراهایی مختلف روبرو می شود.فیلم میمون های فضایی (2) سه شنبه 24 اسفند ساعت 30/15 از شبکه دو روی آنتن می رود.
فیلم انیمیشن داستان اسباب بازی (3) محصول سال 2010 به کارگردانی لی آنکریچ و تهیه کنندگی دارلاک آندرسان داستان اندی را به تصویر می کشد که با گذشت سالها قرار است وارد دانشگاه شود و اندی طی تصمیم های مختلف اسباب بازی های دوران کودکیش را به دختر بچه ای می سپارد که …این انیمیشن سه شنبه 24 اسفند ساعت 17 از شبکه دو پخش می شود.
فیلم انیمیشن « اژدها تونو چطور آموزش بدین» محصول سال2010 با روایت داستان زندگی هیکاب که نسبت به بقیه وایکینگ ها ضعیف تر است به کارگردانی دین دبلویز و تهیه کنندگی بانی آرنولد سه شنبه 24 اسفند ساعت 30/18 از شبکه دو پخش خواهد شد.
فیلم سینمایی میراث پردردسر محصول سال 2006 به کارگردانی سایبیل تافل و تهیه کنندگی مارتین جانز داستان خانواده ای که بدلیل داشتن چند فرزند کوچک و بازیگوش موجب آزار و ناراحتی همسایه ها می شوند را به تصویر می کشد و آنیکا دوبرا و مکس تایدف از بازیگران آن هستند و چهارشنبه 25 اسفند ساعت 30/17 از شبکه دو پخش می شود.
فیلم و انیمیشن «خرگوش مخملی»  با بازی کانراستن هوپ محصول سال 2009 است که داستان توبی پسر بچه ای 8 ساله را به تصویر می کشد که بدلیل فوت مادر سالهاست که با پدرش روزگار سپری می کند.«خرگوش مخملی» که به کارگردانی و تهیه کنندگی دنیس کوراس نل ساخته شده پنج شنبه 26 اسفند ساعت 30/17 از شبکه دو پخش می شود.
فیلم سینمایی «دم زری» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی با روایت داستان پسری بنام قاسم است که با بی توجهی به روز امتحان به تماشای تخم مرغ ها نشسته تا جوجه ها از تخم مرغ بیرون بیایند.«دم زری» که سوگل طهماسبی بازیگر نقش اصلی آن است جمعه 27 اسفند ساعت 30/17 از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت.
شهر در دست بچه ها عنوان فیلمی سینمایی محصول سال 2008 است که به کارگردانی نیکلاس باری و تهیه کنندگی دیمیتری راسام شنبه 28 اسفند ساعت 30/17 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.داستان این فیلم درباره شهری است که برخی بچه های آن آرزو دارند روزی پدر و مادر تنهایشان بگذارند.در این فیلم بازیگرانی چون رافائل کاتز، آدل اِکسارچوپولوس و لیمولگراند به ایفای نقش پرداخته اند.
«ایکچان توبوکو»عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی توشی هیکو و تهیه کنندگی پائلوراستی است که در سال 2009 ساخته شده و آراشی فاکاسا و اوری توماساکا در آن به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم محصول سال 2009 است که یکشنبه 29 اسفند ساعت 30/17 از شبکه دو پخش می شود و داستان پسر بچه ای بنام یوشیو تنها فرزند خانواده را به تصویر می کشد که پدر و مادر وی بدلیل نداشتن رابطه گرم و صمیمی مشکلاتی را برای خود و تنها فرزندشان بوجود می آورند.
فیلم سینمایی «چه کسی برای عید می آید» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی پریسا عشقی و بازی آرشام محرابی، مرضیه صدرایی و امیر کاظمی داستان پسری بنام بابک را روایت می کند که علی رغم میل باطنیش نسبت به آئین های نوروزی، با این سنت و آئین ها طی ماجرایی آشنا شده و ماجراهایی را برای خود رقم می زند.این فیلم محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که دوشنبه اول فروردین ساعت 30/17 از این شبکه پخش خواهد شد.
فیلم انیمیشن «قلمرو حیوانات» به کارگردانی و تهیه کنندگی رنهارد کلوس با بازی «بیل بیچ» و جیم بردبنت سه شنبه دوم فروردین ساعت 30/17 از شبکه دو پخش خواهد شد.این انیمشن محصول سال 2010است که داستان نباریدن باران در سرزمین حیوانات و خشک شدن نامعلوم سرزمین آن ها را روایت می کند.
فیلم « ویکی و مردان پرزور» محصول سال 2009 است که به کارگردانی میچل هربیگ و تهیه کنندگی کریستین بکر ساخته شده و داستان ویکی پسر کوچک وایکینگی را به تصویر می کشد که از هوش بالایی برخوردار بوده که این موضوع زمینه ساز  ماجراهایی جدید در زندگی اوست . در این فیلم که چهارشنبه سوم فروردین ساعت 17:30 پخش خواهد شد بازیگرانی چون جانزهمرلی و والدیمارکوباس به ایفای نقش پرداخته اند  .
فیلم سینمایی همنشین که قرار بود با نام « شب و روز» به روی آنتن می رود به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه کنندگی محسن شایان فر داستان زن و شوهری را به تصویر می کشد که به ناچار عازم سفری می شوند که از بردن فرزندانشان معذورند. در این فیلم که پنجشنبه 1 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد بازیگرانی چون لادن طباطبایی و نسرین نکیسا به ایفای نقش پرداخته اند .
فیلم سینمایی «مرد نفرت انگیز» به کارگردانی پایری کافین و چریس رندائود و تهیه کنندگی جان کوهن محصول سال 2010 است که استیون کارل از بازیگران اصلی آن محسوب می شود . این فیلم که جمعه 5 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می شود به آرزوی فردی به نام گرو می پردازد که رویای دزدیدن ماه را در سر می پروراند.
فیلم سینمایی «سرخپوست» محصول سال 2009 است که به کارگردانی اینک هاتمن و تهیه کنندگی کیم کلاس ساخته شده و با بازی «کلاری لاپادو» و «میتاس دن بستن» داستان پسری ده ساله را به تصویر می کشد که با فهمیدن اینکه فرزند واقعی خانواده خود نیست راهی یافتن خانواده اصلیش می شود . این فیلم 6 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد .
فیلم «سیب ، سنجد ، سمنو» به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیر عباس کنی داستان نوجوانی را به تصویر می کشد که علاوه بر تحصیل با پرداختن به مشاغل سالم به اقتصاد خانواده کمک می کند .در این فیلم که 7 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد . بازیگرانی چون رضا آحادی و مهتاج نجومی به ایفای نقش پرداخته اند .
فیلم سینمایی «دلاوران کوچک» ساخته ریوتا تازاکی محصول سال 2006 است که با بازی کاهو ، کانجی تسودا ، ساسوموتراجیما دوشنبه 8 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد . این فیلم داستان پسر ده ساله ای را به تصویر می کشد که به تازگی مادرش را در سانحه تصادف از دست داده است .
فیلم سینمایی «آلبرت دوست نامرئی من» ساخته جورج پاپاواسیلیوس محصول سال 2007 است که داستان یک خانواده شاد را به تصویر می کشد که با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند . دراین فیلم که سه شنبه 9 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می شود بازیگرانی چون «دومینیک راک» و «ساساناسیمون» به ایفای نقش پرداخته اند .
فیلم انیمیشن «هاچ زنبور عسل» داستان زنبوری به نام هاچ را به تصویر می کشد که مدتهاست بر اثر حمله زنبورهای قرمز به کندویشان مادر خود را گم کرده به دنبال وی راهی سرزمین های مختلفی می شود . این انیمیشن چهارشنبه 10 فروردین ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد
فیلم سینمایی فوتبالیستهای بازیگوش ساخته گرانز هنمان محصول سال 2010 است که پنج شنبه 11 فروردین ساعت 30/17 از شبکه دو پخش خواهد شد.این فیلم داستان نوجوانی را روایت می کند که در تیم فوتبال منطقه به مربیگری پدرش بازی می کند ولی بخش هایی دچار ضعف است که این موضوع ماجراهای دیدنی ای را رقم می زند.در این فیلم دیانا آمفت و رینر اسچون به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم سینمایی «جامانده» به کارگردانی بهروز شفیعی و تهیه کنندگی علی واحد سمیعی داستان مردی را روایت می کند که وضع مالی خوبی ندارد که این وضعیت مالی او آغاز ماجرایی عجیب در زندگی اش می شود.در این فیلم بابک حمیدیان، ژاله صامتی، مینو زاهدی و سیامک ادیب به ایفای نقش پرداخته اند.«جامانده» جمعه 12 فروردین ساعت 30/17 از شبکه دو پخش خواهد شد.
همچنین فیلم سینمایی ماجراهای سامی دور دنیا در پنجاه سال محصول سال 2010 است که به کارگردانی بن استانس و تهیه کنندگی جیناجالو ساخته شده و داستان لاک پشتی را روایت می کند که در طول 50 سال دور دنیا را می گردد.این فیلم نیز شنبه 13 فروردین ساعت 30/17 از شبکه دو پخش خواهد شد.