وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 15 فروردین 1390

فال روز دوشنبه 15 فروردین 1390
فروردین: امروز شما می خواهید یک پیشرو یا فرمانده در بین اعضا خانواده و دوستان خود باشید، هرچند ممکن است کمی خنده دار به نظر برسد اما به هرحال امروز شما بسیار پر انرژی هستید. با اینکه می خواهید همه به شما توجه کنند اما این نکته را فراموش نکنید که حضور مریخ در کنار ماه باعث خشونت شما خواهد شد، بنابراین هنگام گفتگو و صحبت، آرامش داشته و درخواست هایتان را با نرمی بیان نمایید. برای بدست آوردن انرژی و آرامش بهترین راه حل گوش دادن به موسیقی آرامش بخش است اما مراقب باشید که صدای موسیقی شما، باعث دلخوری دیگران نشود.

اردیبهشت: ممکن است امروز که از خواب برمی خیزید کمی دلواپس و بی قرار باشید، چرا که رویایی که میبینید باعث استرس شما می شود اما خوشبختانه به راحتی می توانید این استرس را دور کرده و روز پر مشغله خود را آغاز نمایید. امروز ماه در دوازدهمین خانه خود یعنی تخیل قرار میگیرد و این تخیلات ممکن است ترس ناخودآگاهی در شما ایجاد کند اما شما به این ترس غلبه خواهید کرد.
بخاطر داشته باشید که شما امروز در پرانرژی ترین روز هفته خود قرار گرفته اید، سعی کنید اعتماد به نفس خود را بدست آورید و احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشید.

خرداد: امروز برای شما حضور در یک گروه دوستانه، اجتماعی و سیاسی می تواند یک ایده خوب به نظر برسد چرا که این یک نوع سرگرمی جدید بشمار می آید اما این کار نیز باعث خوشحالی شما نخواهد شد مگر اینکه بپذیرید اشتباهات و حواس پرتی هایتان ممکن است موجب تاثیر مثبت اجتماعی برای شما بشوند. اگرچه شما همیشه از معاشرت با دیگران در هر جمعی لذت می برید اما سعی کنید دوستان و گروه هایی را انتخاب نمایید که نتایج حضور خود را در آنجا به طور واضع مشاهده نمایید.


تیر:
تعیین اهداف بلند پروازانه کافی نیست، امروز باید حرکت خود را شروع کنید تا به نیت و اهداف خوب خود برسید. با توجه به اینکه ماه در دهمین خانه خود قرار میگیرد ممکن است در ابتدا برای رسیدن به اهدافتان کمی وقت تلف کنید. نگران نباشید که تا چه حد در مسیرتان پیشرفت کرده و یا چه مقداری از مراحل را پشت سر گذاشته اید نکته مهم این است که برداشتن اولین گام در حقیقت مهمترین قسمت در رسیدن به هدف می باشد.

مرداد: شما امروز باید آماده ی مواجهه با یک سناریوی پیچیده باشید حتی اگر راه حل مقابله با آن را به درستی ندانید. ممکن است برای حل مشکل چندین بار تلاش کنید اما راه حل آن ناگهان به ذهن تان خواهد رسید، راه حلی که فکرش را اصلا نمی کردید. این نکته را نیز فراموش نکنید که هیچ راهی وجود ندارد که بطور دقیق متوجه شوید، عملی را که انجام میدهید چه اثری خواهد گذاشت.

شهریور: این روزها اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد موجب می شود که شما جست و جو و پرسشگر شده و عمیق تر به بررسی هرچیزی بپردازید و درسی که شما از این اتفاقات خواهید آموخت این است که حکمت و آگاهی با جست و جو، بیشتر خواهد شد. به یاد داشته باشید نقاط تحول در زندگی مانند تولد و مرگ زمانی آغاز می شوند که یک مرحله به پایان رسیده باشد. ماه در هشتمین خانه یعنی احساسات قرار می گیرد و به شما یادآوردی خواهد کرد که به تنهایی نمی توانید به تمام پاسخ ها دست یابید و به مشورت با دیگران نیازمند خواهید بود.

مهر: ماه در هفتمین خانه قرار گرفته و این یک نشان بالقوه برای ایجاد یک رابطه جدید و یا جر و بحث با شریک زندگی تان می باشد. تداخل ماه و زحل باعث تاخیر در لذت بردن شما از زندگی خواهد شد و موجب می شود که مدت کوتاهی از سخت کار کردن برای رسیدن به اهداف تان دست بردارید.
با تمام این صحبت ها تمرکز خود را از دست ندهید و تا جایی که توان دارید به حرکت کردن و پیشروی ادامه دهید.

آبان: اگر شما مدتی بود که منتظر زمانی برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی روزانه خود بودید، هم اینک زمانش فرا رسیده است، اما یادتان باشد که این تغییر نباید بسیار شدید و تکان دهنده باشد. تغییرات را آهسته انجام دهید. ماه به ششمین خانه اش یعنی جزئیات رفته و پیشنهاد می کند که با کوچکترین و هوشمندانه ترین ایده زندگی خود را تغییر دهید. هرچیزی که باعث افزایش بهره وری شما بشود، مفید خواهد بود اما تا فردا صبر نکنید، شما باید همین امروز از این لحظه جادویی استفاده کنید!

آذر: با ورود ماه به پنجمین خانه یعنی تفریح و سرگرمی، شما دچار تغییراتی به منظور متعادل کردن کار و تفریح خواهید شد. فراموش نکنید چه تعهداتی در محل کار و  زندگی خود دارید، پس بازیگوش نباشید و به تعهدات خود پایبند باشید.

دی: شما امروز تمایل دارید که احساسات تان را به شکلی صریح و آشکار بیان کنید اما بهتر است این کار را در محیطی خصوصی انجام دهید. دوست دارید که همه به خوبی شما را درک کنند و اما باید این نکته را بدانید که ابتدا آنها باید درمورد احساسات شما اطلاعاتی مفید به دست بیاورند بنابراین بهتر است ابتدا با خانواده خود صحبت کنید و مشکلات تان را با آنها در میان بگذارید.
برای بیان کردن رازها و احساسات تان هیچ گاه عجله نکنید، صبر کنید تا شخص و محل مناسب این کار را یافته و سپس با او درد و دل کنید.

بهمن: امروز شما عجول و بی پروا شده اید چرا که ماه در سومین خانه خود یعنی ارتباطات قرار گرفته است، پس توجه کنید که صحبت های امروزتان مهم تر از هرچیز دیگری است. شما توانایی این را دارید که تغییرات حساب شده ای را انجام داده تا به اهدافتان برسید. حتی می توانید الهام بخش دوستان و نزدیکان خود باشید و با برنامه های مترقی به آنها کمک نمایید.
نیازی به منتظر ماندن نیست، هرچیزی که در ذهن تان است را بنویسید و سپس کلمات خود را به عمل در آورید.

اسفند: با ورود ماه به دومین خانه خود یعنی پول و ثروت، شما تمرکز خود را برروی امور مالی قرار خواهید داد. با اینکه در امور مالی با احتیاط عمل می کنید اما حضور زحل در کنار شما، یاد آوری میکند که هیچ چیزی رایگان نیست و همیشه باید طبق برنامه های خودتان پیش بروید. با یک نگرش مثبت به زندگی ادامه دهید و کاری که حس موفقیت در شما را ایجاد میکند را انجام دهید.