وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه هایی برای فرار از آلرژی

راه هایی برای فرار از آلرژی
می‌توانید با چند تغییر ساده در الگوی زندگی و رژیم غذایی خود با این علائم ناخوشایند خداحافظی کنید.

اگر شما هم به آسم و آلرژی فصلی مبتلا هستید قطعا می‌دانید که این عارضه تا حدی آرامش شما را بر هم می‌زند، اما به جای این که در سکوت علائم آزاردهنده آلرژی فصلی را تحمل کنید، می‌توانید با چند تغییر ساده در الگوی زندگی و رژیم غذایی خود با این علائم ناخوشایند خداحافظی کنید.

دکتر فرد پسکاتور نویسنده کتاب «درمان آلرژی و آسم» و کتاب پرفروش «رژیم غذایی هامپتونها» در این مقاله تاکید کرد: آنچه که به درون بدن خود می‌فرستید تاثیر بسیار زیادی روی بروز آلرژی‌ها و حساسیت‌ها در شما دارد.
آردها و قندهای تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده همگی عوامل ایجاد کننده التهاب هستند.

 
این خوردنی‌ها را از رژیم غذایی خود حذف کرده و در عوض از مواد غذایی حاوی ویتامین D3 استفاده کنید چون التهاب را کاهش می‌دهد و از ویتامین C استفاده کنید که با استرس‌های اضافی وارد شده به بدن در اثر تماس با مواد آلرژی‌زا مبارزه می‌کند و همچنین ویتامین A مصرف کنید چون موجب کاهش مخاط‌های بدن می‌شود که خودشان در ایجاد حساسیت موثر هستند.

به گزارش روزنامه نیوجرسی‌تو‌دی، همچنین می‌توانید محل زندگی خود را از مواد آلرژی‌زا پاک نگه دارید برای مثال عدم استفاده از مواد محرک مضر، گامی موثر برای راحت‌تر کردن تنفس است.

 
هچنین در این مقاله تاکید شده است فضای منزل را خشک نگه دارید چون هوای مرطوب شرایط را برای رشد هاگ‌ها و بیدها مساعد می‌سازد. با آویزان کردن و خشک کردن حوله‌های مرطوب و نمناک، تعمیر کردن درزهای ورودی و خروجی و نیز استفاده از دستگاه تصفیه هوا می‌توانید محیط خانه را خشک نگه دارید.

این مقاله می‌افزاید: حیوانات پردار و پشمالوی خانگی هرچند بامزه و دوست داشتنی هستند اما قطعا دوست خوبی برای سینوس‌های شما نیستند. به خودتان لطفی کرده و این حیوانات کوچولو را از اتاق خواب و رختخواب خود دور نگه دارید. همچنین توصیه می‌شود فاکتورهای محرک خارجی از منزل را پشت دربگذارید و وارد منزل نکنید.

 
برای اینکار مثلا وقتی از پارک‌ یا پیکنیک به خانه می‌آیید کفش‌های خود را پشت در بگذارید و بلافاصله دوش بگیرید. همچنین می‌توانید با بستن پنجره‌ها درشب از ورود گرده‌های گیاهان به داخل منزل جلوگیری کنید.
بعلاوه می‌توانید حداقل در مورد خودروی شخصی خودتان نیز برخی از این دستورالعمل‌ها را انجام دهید هر چند ممکن است نتوانید هر فضایی که مدت زمانی را در آن سپری می‌کنید در کنترل خود در آورید اما حداقل در خودروی خودتان می‌توانید این نکات را رعایت کنید.

دکتر پسکاتور تاکید کرد: علاوه بر ویتامین‌هایی که در بالا ذکر شد ویتامین B12 نیز می‌تواند بی‌تعادلی باکتری‌های روده را در مبتلایان به آلرژی فصلی بهبود بخشد. بعلاوه پانتتین بعنوان یک استروئید طبیعی و کوئرستین بعنوان یکی از بهترین آنتی هیستامین‌های طبیعی برای مقابله با آلرژی مفید هستند. منیزیم نیز مواد سمی را از بدن خارج کرده و تنفس را تسهیل می‌کند.