وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بامزه ترین فیلم های سال 2011 و 2012

بامزه ترین فیلم های سال 2011 و 2012
امسال فیلم‌ها‌ی جالبی اکران خواهد شد. فیلم‌ها‌ی اکران شده در اوایل سال نیز قلب تماشاگران را تسخیر کرده و تماشاچیان منتظرند ببیند در ماه‌ها‌ی آینده چه فیلم‌ها‌ی دیگری در انتظارشان هست.
 
با این حال فیلم‌ها‌ی ژانر کمدی همیشه برای سینمادوستان جزو برترین ژانرهاست چرا که تقریبا همه کس از دیدنشان لذت برده و ساعتی را به شادی می‌گذرانند. در این متن هم قصد داریم خنده دارترین فیلم‌ها‌ی سال 2011 و 2012 را معرفی کنیم.

10- خاطرات روزانه یک بچه ویمپی- قوانین رادریک
فیلم دیگری مناسب بچه‌ها‌، خاطرات روزانه یک بچه ویمپی- قوانین رادریک دنباله فیلم «خاطرات روزانه یک بچه ویمپی» که سال 2010 اکران شد می باشد. زاخاری گوردون دوباره نقش «گرگ هفلی» را در کنار رابرت کاپرون، دوون بوستریک و راشل هریس بازی می‌کند.

9- گنومئو و ژولیت
گنومئو و ژولیت انیمیشن کمدی براساس نمایشنامه معروف شکسپیر یعنی «رومئو و ژولیت» ساخته شده است. صداپیشگان این انیمیشن «جیمز مکآوی» و «جیسون استاتام» هستند. فیلمی‌ بسیار عالی برای بچه‌ها‌ و نیز جالب ترین فیلم سال 2011.

8- بدون قید و شرط
اشتون کوچر در این کمدی رمانتیک با ناتالی پورتمن همبازی می‌شود. آنها قرار می‌گذراند بدون اینکه عاشق بشوند و در قید و بندی باشند با هم رابطه داشته باشند که همین صحنه‌ها‌ی خنده داری را ایجاد می‌کند.

7- حضرت والا (Your Highness)
کمدی فانتزی با نقش آفرینی بازیگر برنده اسکار امسال ناتالی پورتمن، نامزد اسکار جمیز فرانکو، دنی مک بریج و راسموس ‌ها‌ردیکر می‌باشد. داستان حول محور دو برادر تادئوس (مک بریچ) و فابیوس (فرانکو) که جنگاوران خیلی تنبلی هستند می‌چرخد.

6- The Dilemma
The Dilemma یکی از بانمک ترین فیلم‌ها‌ی سال 2011 است که باید ببینید. فیلمی ‌با هنرنمایی Vince Vaughn، کوین جیمز، ویونا رایدر، جنیفر کانلی، کوئین لطیفا و چننیگ تاتوم.

5. Hall Pass:
اوون ویلسون در فیلم Hall Pass با جیسون سودیکیس تیمی ‌را تشکیل می‌دهد چونکه همسرانشان یک هفته به آنها مرخصی داده اند که هرکاری دلشان می‌خواهد بکنند. Hall Pass یکی از خنده دارترین فیلم‌ها‌ی 2011 و کمدی بسیار خوبی برای بزرگسالان است.

4-  فقط باهاش برو
یک بار دیگر آدام سنلدر در فیلمی ‌کمدی بازی می‌کند که شما را مجبور می‌کند دو ساعت تمام بخندید! در این فیلم جنیفر آنیستون و بروکلین دکر نیز بازی می‌کنند. هرگز تماشای این کمدی را از دست ندهید.

3- خماری 2
آنها دوباره برگشته اند. بعد از دسته گلی که در لاس وگاس به آب دادند حالا برای مهمانی قبل از عروسی «استو» به بانکوک می‌روند. بازیگران خماری 1 در این کمدی خنده دار بازی می‌کنند و فقط Jamie Chung به آنها اضافه شده است.

2- ریو
یک فیلم انیمیشنی کامپیوتری دیگر که یکی از بامزه ترین فیلم‌ها‌ی سال 2011 نیز هست. داستان فیلم در مورد ماجراجویی دو گونه طوطی دم بلند با صداپیشگی «جسی آیزنبرگ» و «آنه ‌ها‌تاوی» است. این انیمیشن کمدی مناسب برای تماشا با اعضای خانواده است.

1- رنگو
این انیمیشن کامپیوتری داستان یک آفتاب پرست کوچک به نام رنگو با صداپیشگی جانی دپ را روایت می‌کند که در بیابان نوادا سرگردان می‌شود. این فیلم پر از سکانس‌ها‌ی کمدی و خنده دار است که دست کم دو ساعت شما را مشغول می‌کند.