وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هجوم دوباره ریزگردها به پایتخت (تهران در شرایط هشدار)

هجوم دوباره ریزگردها به پایتخت (تهران در شرایط هشدار)
بنابر اطلاعات دریافتی از شركت كنترل كیفیت هوای شهرداری تهران، آلاینده‌های اصلی هوای تهران نسبت به روز گذشته -21 خرداد- بسیار بیشتر شده و بالاتر از حد استاندارد است.

بنابراین گزارش هم‌اكنون میزان ذرات معلق كمتر از 5/2 میكرون در هوای تهران همچنان بالاتر از حداستاندارد بوده و دستگاه‌های سنجش آلودگی‌هوا میزان این آلاینده را 138 ppm نشان می‌دهند.میزان آلاینده منواكسیدكربن نیز 29 ppm و ذرات معلق كمتر از 10 میكرون 92 ppm است.

بنابراین گزارش شاخص كیفیت هوای تهران امروز -22 خرداد- 138ppm بوده و بالاتر ازحداستاندارد و در شرایط ناسالم و هشدار قرار دارد.این درحالی است شاخص كیفیت هوا در روز گذشته -21 خرداد- 105ppm بوده است.

در شرایط ناسالم هوا از سوی كارشناسان توصیه می‌شود، بیمارهای قلبی و ریوی، سالمندان و كودكان از فعالیت طولانی مدت و سنگین درفضای باز خودداری كنند و دیگرافراد فعالیت‌های طولانی و سنگین خود را در فضای باز كاهش دهند.

این گزارش می‌افزاید: افزایش تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی و مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و افراد مسن و افزایش تعداد تنفس در عموم افراد از جمله اثرات آلاینده خطرناك ذرات معلق كمتر از 5/2 میكرون بر سلامت شهروندان است.