وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بز و گوسفندی كه راهنمای یک اسب نابینا هستند !!!

بز و گوسفندی كه راهنمای یک اسب نابینا هستند !!!
یك بز و یك گوسفند محل آب‌خوری و ظرف غذا را به این اسب نابینا نشان داده و او را از محل قرار گرفتن حصارها آگاه می‌كنند. همچنین به هنگام شب اسب نابینا را به اصطبل راهنمایی می‌كنند.
روزنامه ایالتی "آیداهو" اعلام كرد كه یك بز و یك گوسفند راهنمای اسب نابینا هستند. این اسب 15 ساله نابینا به نام "سی‌سی" به دلیل محرومیت از قوه بینایی به درستی نمی‌تواند غذا بخورد و آب بنوشد. به همین دلیل، یك بز و یك گوسفند راهنمای این اسب هستند.

به گزارش ایران ناز "میشله فلداشتاین" صاحب مزرعه حیوانات دارای نقص عضو ایالت "آیداهو" در این باره به خبرگزاری رویترز، خاطرنشان كرد: در این مزرعه گربه‌های بدون پنجه، شترهای بی‌خانمان و اردك‌هایی بی‌بال در كنار هم زندگی می‌كنند. این اسب هم در میان همین حیوانات زندگی می‌كند.

این زن 66 ساله در ادامه یادآور شد: یك بز و یك گوسفند محل آب‌خوری و ظرف غذا را به این اسب نابینا نشان داده و او را از محل قرار گرفتن حصارها آگاه می‌كنند. همچنین به هنگام شب اسب نابینا را به اصطبل راهنمایی می‌كنند.

همسر این زن هم در این باره عنوان كرد: هزینه نگهداری از این حیوانات سالانه 50 هزار دلار می‌شود؛ چرا كه باید غذا و آب 200 حیوان را تامین كنیم. با این حال، از اینكه می‌توانیم از این حیوانات بی‌پناه و دارای نقص عضو حمایت و نگهداری كنیم بسیار خوشحالم؛ چرا كه هیچ كس از آنها نگهداری نمی‌كند.