وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین ایده مردی برای پسردار شدن

عجیب ترین ایده مردی برای پسردار شدن
روزنامه‌های هندوستان خبر دادند: یك مرد هندی، هفت دختر خود را به مدت 35 سال از رفتن به حمام منع كرد تا شاید طی این مدت خداوند به او پسری بدهد! به نقل از خبرگزاری فرانسه، «كیلاش كالو سینگ» پدر این هفت دختر در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ هندوستان تایمز تصریح كرد:
 
من به مدت 35 سال به دخترانم اجازه حمام رفتن و مسواك زدن را ندادم و گمان می‌كردم كه با این روش خداوند به من فرزند پسری عطا می‌كند. وی در ادامه افزود: من از حمام آفتاب برای شست‌وشو استفاده می‌كردم و دختران را نیز مجبور می‌كردم كه از این روش استفاده كنند؛ چراكه گمان می‌كنم آفتاب بهتر می‌تواند باعث پاكیزكی و پالایش جسم و روح شود.
 
این مرد 63 ساله كه در خارج از روستای «واراناسی» زندگی می‌كند، در ادامه خاطرنشان كرد: من هر روز صبح طی این 35 سال پس از برخاستن از خواب و گرفتن حمام آفتاب روبه‌روی الهه «شیوا» می‌نشستم و از او درخواست فرزند پسری می‌كردم. این در حالیست كه در گزارش روزنامه‌ هندوستان تایمز آمده است كه این مرد برای آن‌كه درخواستش از خداوند برآورده شود، در تابستان لباس‌های زمستان را می‌پوشیده و در زیر آفتاب سوزان هندوستان می‌نشسته است.
 
گفتنی است، همسایه‌های این مرد هندی رفتار وی را تنها به دلیل داشتن فرزند پسر اعلام كردند؛ چراكه براساس آمارهای رسمی، اكثر هندی‌ها تمایل به داشتن فرزند پسر دارند.