وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کتایون‌ ریاحی‌ در سومالی و اهدای کمک …. + تصاویر

کتایون‌ ریاحی‌ در سومالی و اهدای کمک …. + تصاویر
به گزارش ایران ناز کتایون ریاحی بازیگر مطرح سینمای ایران که چندی ست از بازیگری کناره گیری کرده و فعالیت های خود را به سمت امور معطوف به نیکوکاری سوق داده در یک اقدام بشر دوستانه به سومالی سفر کرده است.

کتایون ریاحی با هدف کمک به مردم سومالی، به شهر گارسیا در شصت کیلومتری مرز کنیا و سومالی سفر کرده است.در این سفر، غوغا بیات (عکاس مطرح) نیز ایشان را همراهی می‌کند.

خانم ریاحی در این سفر، ضمن اهدای کمک‌های شخصی خود و بخشی از کمک‌های موسسه مهرآفرین پناه عصر به مردم سومالی ، در شهر گارسیا از یک کلاس درس ، مکتب‌خانه آموزش قرآن، و کمپ نگهداری از قطحی زدگان بازدید کرده و ضمن اهدای کمک های نقدی به صورت نمادین نیز یک دستگاه تانکر آب را نصب و آبگیری کرد.

 
کتایون‌ ریاحی‌ در سومالی و اهدای کمک .... + تصاویر
خانم ریاحی در یادداشتی کوتاه درباره این سفر نوشت:
روز اول مهر ماه ۱۳۹۰ است و من در شصت کیلومتری مرز کنیا و سومالی در شهر گارسیا خیابانی دیدم با انبوه آلونک و حجره‌هایی که از نایلون و پلاستیک ساخته شده است ! شهری و جایی که جای زندگی نیست و فقط آنهایی که توان بیشتری دارند و یا می توانند از ورقه‌های حلبی و قوطی‌های خالی استفاده کنند به نفس های شمرده و آرام خود رنگ می‌دهند و زندگی می کنند !

تکان دهنده ترین نکته سفرم در این است که من کشوری دیدم فقیر که در اوج فقر و نداری به خنده و نگاهی گرم ، میزبانی مهربانی می کند. مردمی در حال اضمحال و اما خوشرو و امیدوار.پس ما هم می‌خندیم تا روشنای خنده‌ها ، تن نحیف و سوی این نگاه‌ها را کمرنگ و بی‌اثر نکند.

 
کتایون‌ ریاحی‌ در سومالی و اهدای کمک .... + تصاویر

خدایا،امید این مردم را ناامید مکن ، خدایا این مردم را دریاب و عزیز بدار.
کتایون ریاحی ، هم اینک بواسطه پخش مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر ، در نود شبکه ماهواره‌ای کابلی و تلویزیونی چهره‌ای شناخته شده است و در این سفر در کنار کمک‌های شخصی خود به نمایندگی از سوی موسسه مهر آفرین، کمک‌هایی را از طرف این موسسه به مردم سومالی اهدا کرده است.