وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه‌ پیش ثبت‌ نام سیم‌ کارت‌ های جدید رایتل

نحوه‌ پیش ثبت‌ نام سیم‌ کارت‌ های جدید رایتل
پیش ثبت‌نام سیم‌كارت‌های رایتل در حال حاضر مختص شهروندان در استان البرز است و متقاضیان می‌توانند از طریق وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir و نیز برخی دفاتر پستی شهرستان کرج برای ثبت نام اقدام كنند.

به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، اپراتور سوم تلفن همراه اعلام كرده است كه مشتركان در زمان ثبت‌نام می‌توانند شماره سیم‌كارت مورد نظر خود را نیز اعلام كنند.

طبق اعلام رسمی رایتل، قیمت سیم‌کارت‌های این اپراتور برای سیم‌کارت‌های دائمی 120 هزار تومان، اعتباری و دیتا هر یک به 20 هزار تومان بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است و تعرفه مکالمات و خدمات نیز هنگام پیش‌ثبت نام قطعی از مشترکان اعلام می‌شود.

پیش ثبت نام سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتای اپراتور سوم تلفن همراه به فاصله کمتر از یکماه پس از رونمایی از نام و نشان تجاری این اپراتور ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم که در اواخر آبان‌ماه سال جاری و با حضور برخی مقامات بلندپایه کشور صورت گرفت، طبق وعده مسوولان از تاریخ 24 آذرماه 1390 در استان البرز آغاز شد.

مدارک موردنیاز برای ثبت نام در دفاتر پستی، كپی از پشت و روی كارت ملی و در زمان ثبت نام از طریق اینترنت متقاضی باید پشت و روی كارت ملی خود را اسكن كرده و ارسال كند.

متقاضیان باید كدپستی و آدرس معتبر در كرج داشته باشند.
اما به گفته مدیر عامل رایتل، ظرفیت شبکه به گونه‌ای است که در ابتدای کار، تمامی سرویس‌های نسل 3 از جمله تلفن تصویری، اینترنت ارایه خواهد شد. فرنگ درباره چگونگی ارایه اینترنت 512 کیلوبایت بر ثانیه هم گفته است: همان‌گونه که سایر اپراتورها باند وسیع ارائه داده‌اند، ارایه خواهیم كرد.