وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ دختر 14 ساله 6 روز پس از تزریق هروئین +عکس

مرگ دختر 14 ساله 6 روز پس از تزریق هروئین +عکس
دختر 14 ساله ی آلاسکایی، شش روز پس از تزریق حروئین توسط یک مرد ۲۶ ساله از دنیا رفت.
جنا دالستاد اهل آنکوریج در وضعیت بحرانی به سر برد تا اینکه جمعه ی گذشته بالاخره او را به بیمارستان انتقال دادند.
به گزارش سخنگوی پلیس، آنتیا شل، این نوجوان کمی بعد، ظهر روز پنج شنبه در گذشت. در آن شب غم انگیز که به مرگ او ختم شد، این سرباز نیروی دریایی به همراه دو مرد دیگر جنا را سوار کردند و برای خوش گذرانی به خانه ی وارنر بردند.
 
مرگ دختر 14 ساله 6 روز پس از تزریق هروئین +عکس
وارنر یک گرم حروئین را بین دو مرد دیگر تقسیم می کرد که جنا گفت می خواهد چیز جدیدی را امتحان کند اما خودش نمی خواهد کار تزریق را انجام بدهد. مدارک حاکی از آن است که وارنر سعی کرد به جنا تزریق کند اما موفق نشد، به همین خاطر او را خواباند و از کمربندش به عنوان شریان بند استفاده کرد پس از آن بعد از اینکه چندین بار به دنبال رگ، عمل تزریق را انجام داد ۲۵ تا ۳۰ واحد حروئین به او تزریق کرد.
دو شاهد به ماموران گفتند که جنا را روی تخت وارنر رها کرده اند و صبح روز بعد او را در حالیکه صورتش روی محتویات بالاآورده ی معده اش افتاده بود، یافتند. نبضش را گرفتند، او را نشاندند. برای سلامتی اش ابراز نگرانی کردند و به خاطر بی توجهی، وارنر را سرزنش کردند.
طبق شواهد وارنر عمدا به دلیل ترس از پلیس با ماموران تماس نگرفته است در عوض به این نوجوان سابکسون تزریق کرده است که دارویی مخدر و اعتیاد آور دیگری است. او تنها پس از اینکه جنا پس از تزریق سابکسون دچار تشنج شد با اورژانس تماس گرفت.