وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ورزشی مخصوص کاهش وزن

ورزشی مخصوص کاهش وزن
1.کاهش وزن :
ورزش از طریق تقویت و نیرومندسازی سیستم قلب ، هماهنگ سازی ماهیچه ها و تقویت سلامت بدن به طور کلی در کاهش وزن و لاغر شدن نقش بسیار زیادی دارد.
2.افزایش انرژی :
ورزش انرژی را افزایش می دهد.هرچند این موضوع کمی عجبیب است اما واقعیت دارد.خسته شدن در طول ورزش ،ورزشی که درآن عرق فراوانی ریخته شود و ماهیچه ها به درد آیند آن هم در روز، ذهن و جسم شما را انرژی می بخشد.افرادی که ورزش می کنند در طول روز انرژی بیشتری دارند، آن هم به شرایطی که به جای چرت زدن صبح بسیار زود از خواب بلند شوند و به مدت 60 دقیقه ورزش همراه با تعریق داشته باشند.

3.قطع استعمال سیگار :
ورزش وسیله ایست برای قطع مصرف سیگار.چطور؟ زمانی که ورزش می کنید متوجه می شوید تنفس برایتان بسی دشوار است، این  واقعه تاثیر استعمال سیگار را نشان میدهد.پس می توان ورزش را به عنوان زنگ هوشیاری تلقی کرد.

4.کاهش مصرف الکل :
بعداز آنکه یک شب کامل به حالت خمر سپری شود جداشدن از رخت خواب و پوشیدن کتانی برای ورزش کردن کار دشواری به نظر می رسد.درحالی سر گیج می رود بدن خواب بیشتری را طلب می کند.اما اگر به هر زحمتی بدن برای انجام ورزش آماده شود برای انجام آن مداومت خواهد کرد.

 
بعد از 10 دقیقه ورزش کردن زمانی که ضربان قلب افزایش پیدا می کند، خون در رگ ها به جریان می افتد و عمل تعریق صورت می گیرد،بوی بد الکل که از شب قبل ایجاد شده از حفره های موجود روی پوست خارج می شود و بدن ازتمامی آلودگی ها زدوده می شود.بعد از یک ساعت ورزش کردن بدن به حالت هوشیاری می رسد.(اگر ذهن هنوز خواب آلود باشد این حس ، گاهی پیش می آید، کمی عجیب است ).
 
تمایل به داشتن چنین حسی ولاغر شدن و هماهنگ شدن عضلات باعث می شود که افراد به خودشان این اجازه را ندهد تا با شرکت در محافل شبانه داشتن این حس خوب  در صبح گاه رااز دست دهند.(می توان فهمید که این حس چقدر خوب است در حالی که پف نکرده و خماری وجود ندارد.)

5.کاهش اضطراب :
علاوه بر اینها با دانستن آنکه ورزش می کنیم تا حال بهتری داشته باشیم حس اعتماد و اعتبار به نفس را به وجود می آورد .درهرجلسه ورزش کردن به بخشی از هدفمان میرسیم.ورزش با انجام انفعالات شیمیایی به شما آرامش می بخشد.

 
زمانی که ورزش می کنید خون با سرعت بیشتری در رگ ها حرکت می کند ، تنفس عمیقتر، تمیزتر و سم زدوده ترخواهد بود و مغز آندورفین ،این ماده طبیعی نشاط آور را آزاد می کند .این ماده نشاط آور به دونده ی سریع معروف است .ورزش این ماده را مدت زمانی بیشتری در بدن نگه می دارد .بعضی از ورزشکاران این نشاط را تا حدود 48 ساعت بعد از ورزش در بدنشان حس می کنند.

در اخر می توان گفت که این شما هستید که می توانید برای سال جدید مقاصدی تعیین کنید. فریبکاری به خودتان بر می گردد. چون از شکست می ترسید جلوی موفقیت های خود را نگیرید.تنها کسی که با شما رقابت می کند خود شماست.پس به خودتان ثابت کنید که میتوانید این کاررا انجام دهید.