وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک استاد ایرانی لب‌های زن خیانت کارش را برید

یک استاد ایرانی لب‌های زن خیانت کارش را برید
استاد ایرانی دانشگاهی در سوئد به علت سوء‌ظن به همسرش لب‌های او را با چاقو برید و خورد!
ماموران پلیس استكهلم چندی قبل با اعلام گزارشی توسط ساكنان یكی از خیابان‌های جنوبی شهر استكهلم راهی آنجا شدند تا درباره نزاعی خانوادگی تحقیق كنند. آنها وقتی وارد آپارتمان موردنظر شدند زن جوانی را دیدند كه از ناحیه صورت به شدت خونریزی داشت. این زن به سرعت به بیمارستان منتقل و در همان معاینه‌های اولیه معلوم شد لب‌های او با چاقو بریده شده است.
لیس در ادامه به دستور دادستان، شوهر این زن را بازداشت كرد و معلوم شد هر دو ایرانی هستند و مرد میانسال همسر خود را به قصد انتقام‌جویی شكنجه كرده است.كارآگاهان در جریان تحقیقات‌شان فهمیدند مرد ایرانی در سال 1370 به همراه همسر و سه فرزندش از ایران به سوئد مهاجرت كرده و بعد از مدتی در دانشگاه و موسسه تحقیقاتی «كارولینسكا» به عنوان دانشیار و محقق مشغول به كار شده و در حرفه خود به شهرت زیادی دست یافته و درآمد سالانه بالایی را برای خودش به دست آورده است.

این مرد ظاهرا زندگی آرام و معمولی داشت تا اینكه چندی قبل به علت بروز پاره‌ای اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شد و فرزندان وی نیز نزد مادرشان رفتند. مرد ایرانی دو هفته بعد از طلاق، ازدواج دوم خود را به ثبت رساند. او این بار نیز با زنی ایرانی كه 20 سال از خودش كوچك‌تر بود ازدواج كرد.

زندگی مشترك این دو خیلی زود به آشوب و دعوا كشیده شد تا اینكه در روز حادثه آن اتفاق رخ داد. متهم 52 ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جرمش اقرار كرد و گفت: «همسرم به من خیانت می‌كرد و به همین دلیل این كار را انجام دادم. بعد از ازدواج با او فهمیدم وی با مردی دیگر نیز رابطه دارد.
 
بارها بر سر این موضوع با هم دعوا كردیم اما مشكل ما غیرقابل حل بود برای همین تصمیم گرفتم او را مجازات كنم و انتقام خودم را بگیرم. روز حادثه بعد از جر و بحث بر سر موضوع خیانت با چاقو به وی حمله كردم و لب‌هایش را بریدم و خوردم. این كار را طوری انجام دادم كه او دیگر نتواند با بخیه و كارهایی مثل آن خودش را درمان كند.»متهم در اعترافاتش گفت: «من از این كار پشیمان نیستم چون فكر می‌كنم زنم باید به دلیل خیانتی كه كرده بود مجازات می‌شد.»

اعترافات مرد ایرانی كه در كمال خونسردی انجام شد این شائبه را به وجود آورد كه شاید وی به بیماری روانی مبتلا باشد به همین سبب او به بیمارستان روانی «هودینگه» واقع در جنوب استكهلم منتقل شد تا تحت آزمایش قرار بگیرد. متهم اكنون در حالی در این مركز درمانی بستری است كه همسرش نیز در بیمارستانی دیگر تحت درمان قرار دارد اما پلیس و مسوولان قضایی نام بیمارستان را مخفی نگه داشته‌اند تا آسیبی به زن ایرانی وارد نشود. در همین حال بازجویی‌ها از متهم محرمانه و پشت درهای بسته انجام خواهد شد.