وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فرزندان مقتول رضایت ندادند

جام جم آنلاین: مرد میانسال متهم به ارتكاب قتل به خاطر درگیری بر سر پول خرید مواد مخدر نتوانست رضایت اولیای دم را بگیرد و روانه دادگاه شد.
به گزارش فارس ، ظهر 27 بهمن سال گذشته ‌مأموران كلانتری 141 شهرك گلستان از مرگ مشكوك یك مرد میانسال در محل سكونتش با خبر شدند.

مأموران با حضور در صحنه واقع در طبقه سوم یك ساختمان نوساز دریافتند. مرد 37 ساله‌ای بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به بدنش به قتل رسیده است.

قریشی‌زاده ، دادیار واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران بزرگ ، درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان 2 فرزند این فرد مدعی‌ هستند. شنبه زمانی كه از مدرسه به خانه برگشته‌اند پدرشان در منزل را باز نكرده و آنها با احتمال نبودن پدرشان در خانه به خانه عمه خود رفته‌اند.

وی اضافه كرد: فرزندان این فرد روز حادثه نگران وضعیت پدر خود شده و به خانه بازگشته‌اند اما در همین هنگام با جسد غرق در خون پدرشان در وسط اتاق خواب مواجه شدند.بررسی نشان داد همان روز این مرد جوان به همراه یكی از دوستان خود به نام صادق به خانه رفته اما صادق از خانه بیرون آمده و با خودروی مقتول از محل متواری شده است.

دادیار واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: صادق پس از فرار از خانه مقتول به خانه خود بازگشته و از فرزندان و همسرش خداحافظی و خانه را ترك كرده است. این مرد جوان از همسرش چندی پیش جدا شده و با 2 فرزندش در این خانه زندگی می‌كرده است اما هنوز مشخص نیست چرا فرزندان این فرد و خواهرش 24 ساعت بعد نگران وضعیت وی شده‌اند.

وی گفت: تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه یافت تا اینكه صادق 37 ساله روز پنجشنبه اول اسفند همان سال در حوالی شهرستان ساوه توسط مأموران انتظامی این منطقه دستگیر شد. صادق در اولین جلسه بازجویی به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعی شد بر سر پول خرید مواد مخدر با یكدیگر درگیر شدیم و رضا را به قتل رساندم.

قریشی زاده افزود: تحقیقات درباره این پرونده ادامه یافت. صادق صحنه جنایت را بازسازی كرد و به این ترتیب از تمام حقایق پرده برداشت و با توجه به تكمیل شدن پرونده برای وی قرار مجرمیت صادر شد.

دادیار واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران بزرگ اضافه كرد: با توجه به اینكه فرزندان این فرد از خون پدرشان گذشت نكردند به این ترتیب برای پرونده كیفرخواست صادر شد و این فرد روانه دادگاه شد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز