وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش قدم به قدم فر کردن موها

آموزش قدم به قدم فر کردن موها
1 – مرحله نخست تهیه کردن بیگودی‌های فر، بسته به نوع فر ریز یا درشت یا متوسط است؛ بطوری که هم میتوانید این بیگودی‌ ها را از بیرون تهیه یا با هزینه‌ کمتری در منزل تهیه کنید، به این ترتیب که کاغذهایی به ابعاد 9 در 9 یکدست و هم اندازه بسته به حجم مو به تعداد 30 تا 50 عدد درست کرده (می‌توانید از کاغذهای یادداشت مربع شکل استفاده کنید) و آنها را لوله‌ای شکل کنید که مثل بیگودی‌های ریز در خواهد آمد و البته سایز بیگودی‌های شما به سلیقه خودتان مربوط می‌شود که دوست دارید فر ریز داشته باشید یا درشت یا متوسط.

2 – پس از حمام که آب موها کشیده شده و موها نمدار هستند، آنها را به دو طرف سر شانه كرده و از جلو با لایه‌های خیلی کم کار خود را شروع کنید، کمی تافت یا مواد نگهدارنده به موها بزنید، آنها را به دور بیگودی‌ها بپیچید و دو طرف کاغذهای لوله‌ای را خم کنید تا موها باز نشوند و حتی در صورت باز شدن می‌توانید از گیره‌های سیاه مو برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده کنید.                        

3 – اگر موهای خودتان کمی حالت دارند و به راحتی به هر فرمی که می‌خواهید در می‌آیند، استفاده از مواد حالت‌دهنده توصیه نمی‌شود و تنها نم داشتن موها کافی است.

4 – برای فرهای درشت‌تر کاغذهای لوله‌ای را بازتر بپیچید و قطر لوله‌ها را بیشتر بگیرید.

5 – برای باز کردن موها کاغذهای لوله‌ای را از سمت پایین گرفته و به طور عمودی به پایین بکشید تا منگوله‌ای و لوله ایی باز شود نه اینکه به طور افقی به سر بچسبد زیرا در این صورت اصلا فر زیبایی در نخواهد آمد.         
 
6 – بعد از آنکه موها را به ترتیب از جلو به سمت پشت سر به آرامی باز کردید، می‌توانید با انگشتان‌تان آنها را از هم جدا کرده و فر را طبیعی‌تر نشان دهید و در این هنگام برای براق شدن موها از کمی روغن زیتون استفاده کنید.

این نکات را به خاطر بسپارید :
1 – بعد از شستن موهای خود حتما از نرم‌ کننده استفاده کنید.

2 – از شانه با دندانه‌های ریز اصلا استفاده نکنید.

3 – بیشتر از برس سیمی استفاده کنید ( برای استفاده روزانه )

4 – از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید.

5 – هنگـام سشـوار کشـیدن حتمــا از برس‌های‌ گرد‌ چوبی استفاده کنید.

6 – سعی کنید موها را با فر بودنشان زیبا جلوه بدهید و دائم آنها را چه باسشوار یا هر وسیله دیگری صاف نکنید.

7 – موهایتان را هر یک ماه یک‌بار نیم سانت کوتاه کنید.

8 – موهایتان را به شیوه خرد کوتاه نکنید زیرا مدل دادن به آنها سخت می‌شود. همچنین این مدل‌ها زیاد با موهای فر همخوانی ندارد.

9 – از رنگ مو و مش کمتر استفاده کنید؛ زیرا مش موجب وز شدن مو می‌شود و شما را به درد سر می‌اندازد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره