وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جواب فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا طی نامه ای پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را در خصوص توضیحات ارایه شده برای مج بندهای سبز، ارایه کرد. فیفا طی نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از این فدراسیون در پاسخ صریحی اعلام کرده که با توجه به این که مسولیت برگزاری این مسابقه با این فدراسیون بوده مسوول رسیدگی نیز فیفاست. در این جوابیه آمده که مسابقاتی که توسط فدراسیون های عضو برگزار می شود رسیدگی موضوعات اصلی متوجه خود آنهاست.
فدراسیون بین المللی فوتبال با توجه به این مساله اعلام کرده که به حقایق خبری بیشتر از شایعات توجه دارد و در نهایت از فدراسیون فوتبال ایران تشکر کرده است.

فدراسیون فوتبال ایران در نامه ای ضمن تکذیب خبرهای منتشره در مورد مجازات بازیکنان ملی پوش به خاطر بستن مچ بندهای سبز در جریان دیدار با کره جنوبی، تاکید کرده است: از سوی هیچ مرجعی، هیچگونه برخورد انضباطی با هیچ یک از بازیکنان تیم ملی ایران نشده است.
فیفا روز چهارشنبه هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار توضیحات روشن فدراسیون در مورد خبرهای رسانه‌ها از محرومیت تعدادی از بازیکنان به خاطر حمایت از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران شده بودند.
در مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و منجر به حذف ایران از دور رقابت‌ها برای صعود به جام جهانی 2010 شد، تعدادی از بازیکنان با مچ بندهای سبز رنگ وارد زمین شدند.

همچنین افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به نیویورک تایمز گفت که مسوولان فدراسیون ایران هیچگونه برخورد انضباطی با بازیکنانی که در مسابقه با کره جنوبی مچ بندهای سبز بسته بودند، نداشته‌اند.

وی روز گذشته در پاسخ به سوالات نیویورک تایمز با ارسال پیامی از طریق ایمیل، اعلام کرد: چنین خبرهایی در مورد بازیکنان صحت ندارند و شایعه است. فدراسیون فوتبال ایران هیچ موضع رسمی در مقابل این مسئله اتخاذ نکرده‌اند. ما فقط از طریق رسانه‌های بین‌المللی، این اخبار را شنیدیم.
در ادامه گزارش نیویورک تایمز آمده است، قطبی که هنگام مربیگری "استیو سمپسون" در تیم ملی آمریکا در جام جهانی 1998، دستیار وی بود و سابقه فعالیت در لیگ آمریکا را هم دارد، برای رساندن تیم ملی ایران به جام جهانی 2010 به این تیم پیوست.
قرارداد او با تیم ملی تا پایان مسابقات جام جهانی بود اما قطبی در ایمیل خود گفته است که در حال مذاکره با فدراسیون برای اجرای یک برنامه طولانی مدت در راستای بازسازی تیم ملی ایران است.
قطبی افزوده است: فدراسیون خواستار ادامه همکاری است و من یک برنامه چهارساله بسیار دقیق ارایه داده‌ام. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به توافق برسیم.