وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز تهیه ساندویچ پنیر و تخم‌مرغ با نان تست

وقتی قرار است آقایان غذایی سریع درست كنند، همواره یكی از پیشنهادها ساندویچ است. این بار می‌خواهیم طرز پخت ساندویچ پنیر و تخم‌مرغ روی نان تست را به شما پیشنهاد كنیم.
فقط پیش از مراجعت به خانه، این چند قلم مواد  را تهیه كنید.

مواد لازم برای درست كردن چهار ساندویچ تند و تیز:

– 350 گرم پنیر چدار
– 125 گرم پنیر گودا
– یك قاشق چای‌خوری پودر خردل
– یك قاشق چای خوری سس خردل
– 2 تا 3 قاشق سوپ‌خوری شیر
– 4 عدد نان تست
– 4 عدد تخم‌مرغ
– نمك و فلفل قرمز به میزان لازم

طرز تهیه:

1 – پنیرها را در قابلمه كوچكی رنده كنید. سپس سس و پودر خردل، نمك، فلفل قرمز و شیر را به آن اضافه كرده و خوب با هم مخلوط كنید.
2 – قابلمه را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و آرام هم بزنید تا پنیرها آب شده و مخلوط، حالتی كرم مانند پیدا كند. سپس قابلمه را از روی اجاق بردارید و كنار بگذارید تا كمی سرد شود.
3 – نان‌های تست را در فر یا دستگاه تستر، تست كنید و روی سینی میله‌ای فر بچینید. پس از اینكه دوطرف نان‌ها خوب تست شد سینی را از داخل فر بیرون آورید.
حالا مخلوط پنیر را به 4 قسمت مساوی تقسیم كرده و هر كدام را روی یكی از نان‌ها بریزید و گریل را با حرارت متوسط روشن كنید. سینی را داخل فر قرار دهید و بگذارید مواد روی نان طلایی تیره شوند.
4 – یك سوم از حجم تابه گود كوچكی را از آب پر كنید و تابه را روی شعله اجاق گاز قرار دهید. به محض اینكه آب جوش آمد، چاقویی را داخل آب سریع بچرخانید تا گودالی درون آن به وجود آید؛ سپس فورا یكی از تخم‌مرغ‌ها را شكسته و داخل گودال آب بیندازید و 4 دقیقه حرارت دادن را ادامه دهید. [خواص تخم‌مرغ]
به این صورت، سفیده و زرده تخم‌مرغ به صورت نیمكره سفت می‌شوند سپس تخم‌مرغ را از داخل آب بیرون آورده و روی نان تست بگذارید. این كار را در مورد 3 تخم‌مرغ دیگر نیز تكرار كنید. ساندویچ‌ها آماده است. آنها را با كمی سبزی و گوجه‌فرنگی میل كنید.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز