وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فراری دادن جن ، بهانه‌ای برای كلاهبرداری

فراری دادن جن ، بهانه‌ای برای كلاهبرداری
جام جم آنلاین: زن رمالی كه به بهانه فراری دادن اجنه از خانه‌‌های مردم، از زنان كلاهبرداری می‌كرد، در یكی از محله‌های تهران دستگیر شد.
به گزارش «جام‌جم» ، چندی قبل زن جوانی به اداره آگاهی تهران رفت و از زن رمالی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

زن شاكی در اظهاراتش به پلیس گفت: یك‌ماه قبل وقتی به یك آرایشگاه زنانه در شمال غرب تهران رفته بودم، با زنی رمال به نام مریم آشنا شدم كه ادعا می‌كرد با نوشتن نسخه‌های خوشبختی، مشكل مردم را حل می‌كند.من هم از وضعیت زندگی‌ام به او گفتم كه در جواب بیان كرد، بین من و شوهرم اختلاف‌های بسیاری وجود دارد و عامل اصلی این مشكلات وجود ارواح و اجنه در منزل ماست و اگر آنها خارج نشوند، بدبختی و فقر، خانواده‌ام را نابود می‌كند.

بنابراین،‌ از او خواستم نسخه‌ای در این خصوص برای من بنویسد تا با اجرای آن، شرایط زندگی‌ام بهبود یابد كه قبول كرد در قبال دریافت یك میلیون تومان، مرا كمك كند.

نسخه‌های دروغین عمل نمی‌كرد

زن شاكی ادامه داد: زن رمال كیسه‌ای كه حاوی خاك بود، در اختیارم قرار داد و از من خواست، خاك‌ها را در چهارگوشه اتاق‌ها بپاشم و وردهایی را برای دقایقی بخوانم تا نسخه خوشبختی تاثیرش را بگذارد.

اما 2 هفته‌ای گذشت و هیچ تغییری در زندگی‌‌ام مشاهده نكردم و اختلاف‌های من و شوهرم بیشتر شد.

چند روز بعد به خانه زن رمال رفتم و به وی اعتراض كردم كه گفت، به گفته‌هایش آن طور كه باید عمل نكرده‌ام و روش قبلی را با دقت بیشتری به كار ببندم تا به خواسته‌‌ام برسم.

4 مرتبه دیگر به دیدن زن رمال رفتم؛ اما هر مرتبه نسخه‌های دیگری در اختیارم قرار می‌داد، در حالی كه تاثیری نداشت؛ فقط در این ملاقات‌ها 500 تا یك میلیون تومان می‌گرفت، بی‌آن‌كه مشكلات خانوادگی‌ام حل شود.

وی افزود: این رمال تاكنون 5 میلیون تومان از من كلاهبرداری كرده است و وقتی روز گذشته برای اعتراض به در خانه‌اش رفتم، خبری از او نبود.

ردپای زن رمال در كلاهبرداری‌‌های متعدد

پس از این شكایت، پرونده‌ای تشكیل و جستجو برای یافتن زن رمال آغاز شد.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌كه 7 زن و دختر جوان هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابه دیگری ارائه كردند.

براساس اطلاعاتی كه از شاكیان به دست آمد، ماموران دریافتند كه تصاویر رایانه‌ای از زن رمال با هم مطابقت دارد و او به یك شیوه شاكیان را در دام خود گرفتار كرده است.

به این ترتیب، پاتوق‌های احتمالی زن رمال به طور نامحسوس تحت نظر گرفته شد تا عاقبت وی هفته گذشته در یكی از محله‌های تهران شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال این زن شیاد به اداره آگاهی تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و به كلاهبرداری از زنان و دختران جوان به بهانه حل مشكلات خانوادگی و خارج كردن ارواح و جن‌های دروغین از خانه‌های مردم، اعتراف كرد.

بنابر این گزارش، زن رمال با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز