وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد

مجموعه ای شامل 15 آلبوم کامل در 2 سی دی

  مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد

آلبوم های موجود در این مجموعه کامل :
اشک مهتاب
داغ تنهایی
هم نوا
نقش خیال
ناز و نیاز
سفر عشق
شکوه
تمنای وصال
سی دی شماره 2 :
بهشت من
بوی گل
قاصدک
غوغای جان
ماه مجلس
ساقی رضوان
و …
 مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد

قیمت :  4500    تعداد :  2  مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد    مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد

سید عبدالحسین مختاباد یكم فروردین ماه 1345 در روستای امره از توابع شهر ساری متولد شد
از سالهای اولیه انقلاب با شنیدن آلبوم‌های گروه چاووش و صدای محمد رضا شجریان به موسیقی سنتی علاقه مند شد و تمرین و ردیف خوانی را با سرمشق قرار دادن كارهای شجریان پی گرفت.سال 1363 با قبولی در رشته جامعه شناسی رادیو رفت و آموزش ردیف آوازی را نزد ایشان تا سال 70 ادامه داد.
مختاباد از یك سال بعد به واحد موسیقی حوزه هنری پیوست و همراه حسام‌الدین سراج و محسن نفر در شكل دهی به این بخش نقشی جدی ایفا كرد.آشنایی و نواختن سازهای سنتور و سه تار از دیگر تلاشهای مختاباد در موسیقی سنتی بود. اجرای كنسرت های متعدد در تالارهای اندیشه و وحدت با گروه صبا نخستین تحركات صحنه‌ای مختاباد بود.اواسط سال هفتاد وی نخستین آلبوم خود باعنوان تمنای وصال را به بازار موسیقی عرضه كرد. در این آلبوم كه با آهنگسازی زنده یاد حسین فرهاد پور ضبط شده بود، مختاباد برخی از ملودی‌های تصانیف را هم خود پرداخت كرد.
مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد
بعد از این آلبوم وی به عنوان یكی از خوانندگان خوش آتیه موسیقی دانشگاه گلد اسمیت انگلیس آمد و زیر نظر جان بیلی، موسیقی‌دان شهیر انگلیسی، دوره‌های فوق لیسانس و دكتری خود را گذراند.مختاباد اخیراً برای دفاع از پایان نامه دكتری خود به انگلیس رفت و همزمان كار عملی خود باعنوان سمفونی صبا را نیز ارائه داد.در این فاصله وی با گروههای باربد به سرپرستی محمد ساعد كنسرت های متعددی را اجرا كرد كه یكی از این آثار اجرای تصنیفی با فرمی نو روی شعر معروف استاد محمد رضا شفیعی كدكنی( هزاره دوم آهوی كوهی) بود كه همین تصنیف با اركستر ملی به رهبری فرهاد فخر الدینی در تالار وحدت و باصدای مختاباد اجرا شد.

شما برای خرید محصولات فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

قیمت :  4500    تعداد :  2 سی دی

مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد   مجموعه کل آثار سید عبدالحسین مختاباد