وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنانی که هرگز بیمار نمی شوند

زنانی که هرگز بیمار نمی شوند
بعضی از خانم ها به کرات بیمار می شوند اما بر عکس برخی دیگر به ندرت مریض می شوند ، چه رازی در این موضوع وجود دارد؟
 
آنها فصل سرما را بدون کوچکترین عطسه ای سپری می کنند.در پروازهایشان با هواپیما صدمه ای نمی بینند و از دل دردهایی که ممکن است به آن مبتلا شوند جلوگیری می کنند. دوست داشتید جای یکی از این زنها باشید که هیچ گاه مریض نمی شوند؟ اگر به یکی یا بهتر است بگوییم همه این رموز پی ببرید به این گروه از زنان ملحق خواهید شد.
 
آب اکسیژنه نخورید
بعضی ها چند قطره از این دارو را به یک لیوان آب اضافه می کنند(معمولا برای بهبود زخم ها استفاده می شود) تا زودتر بهبودی حاصل کنند. بعضی ها هم آن را بو می کنند. کارشناسان خوردن این دارو را منع کردند .اسکاچر معتقد است که این دارو به پوسته مخاطی و مجرای تنفسی آسیب می زند.
 
از ماساژ استفاده کنید
سه سال پیش، مایندی هاردویک 38 ساله، زمانی که در مرکز نگهداری جوانان و در مدارس برای بررسی و درمان بیماری های آنها انتخاب شده بود، ماساژ را به صورت ماهانه برای آنها به کار گرفت. هاردویک می گوید: من متقاعد شدم که ماساژ مثل دارو عمل می کند. بیشتر مطالعات نشان می دهد که ماساژ، اضطراب، فشار خون و ضربان قلب و استرس را پایین می آورد.
تیفانی استاد دانشکده پزشکی دانشگاه میامی می گوید: پایین آمدن سطح استرس سلولهای ایمنی بدن را افزایش می دهد.
 
دوش آب سرد بگیرید
ویتراسپون 54 ساله، رمز سلامت همیشگی اش را در گرفتن دوش آب سرد می داند. او می گفت: بعد از دوش گرفتن احساس خیلی خوبی دارم. او گفت که دوش گرفتن با آب سرد باعث شفافیت پوستش و پرانرژی شدنش شده است.
هیئت علمی هم بر فواید دوش گرفتن با آب سرد تاکید می کند. ماری آن باومن نویسنده کتاب "مبارزه با خستگی" هم معتقد است که این کار هیچ ضرری ندارد. دوش گرفتن با آب سرد انرژی را افزایش داده، و به بهبود میگرن، گردش خون و هرگونه دردی کمک می کند.همچنین زنان با گرفتن دوش آب سرد حتی در دوران پیری و میانسالی هم زیبا هستند.حتی بعضی ها می گویند رمز مبارزه با سرطان در زنان فرانسوی دوش گرفتن با آب سرد است.
دوش گرفتن با آب سرد به شما کمک می کند: پس امتحان کنید. ویتراسپون دوش گرفتن با آب سرد را به 10 دقیقه در تابستان محدود می کند،در زمستان هم بعد از دوش آب گرم به مدت 1 دقیقه می توان زیر دوش آب سرد ماند.اگر مشکلات قلبی-عروقی دارید با پزشکتان در این مورد مشورت کنید زیرا سرمای ناگهانی آب باعث مشکلاتی در فشار خونتان می شود.
 
یبوست را با خوردن زنجبیل درمان کنید
پنج سال پیش، بری 39 ساله، با خوردن یک نوع جوشانده مشکل یبوستش را برطرف کرد. وقتی او دچار یبوست می شد، تکه های کوچکی از زنجبیل پوست کنده را در یک لیوان آب گرم می ریخت، و برای 5 دقیقه زنجبیل در آب خیس می خورد سپس به آن عسل اضافه می کرد. بسیار خوش طعم و خوشمزه میشد. بری در طول 3 ساعت یبوستش برطرف می شد. محققان معتقدند که ترکیبات داخل زنجبیل ترشحات گوارش را آرام می کند، از سفت کردن ماهیچه های روده جلوگیری می کند و به عبور کردن غذا از مجرای روده کمک می کند.
جویس فایر متخصص بیماریهای استخوانی و استادیار دانشگاه می گوید: بایستی زنجبیل را در دوران بارداری به مقدار کم مصرف کنید (کمتر از 1000 میلی گرم). بری زنجبیل را در طول دو بارداریش استفاده کرده و با مشکلات کمتری مواجه شده است.
 
دستانتان را زیاد بشویید
کریس پاپ کمپبل 39 ساله، دستانش را روزی 6 بار بعد از رفتن به دستشویی، بعد از برگشتن از سرکار، و قبل از خوردن می شوید. او برخلاف عادت ما رفتار می کند.
تحقیقات نشان داده که تعداد کمی از ما نسبت به این موارد حساس هستیم. کمپیل می گوید: من به ندرت سرما می خورم و بیشتر از 5 سال است که هیچ گونه دل دردی درخانواده ام وجود نداشته است. اگر دستانتان را مرتب بشویید کم کم به آن عادت می کنید.
تنها مشکل شستن دستها به صورت مرتبط این است که پوست دستها خشک می شوند. طبق گزارش مرکز پیشگیری و کنترل بیماری، شستن دستها اولین کاری است که می توانید برای جلوگیری از بیماری انجام دهید کاری که 1 میلیارد آمریکایی برای پیشگیری از بیماری انجام دادند.
 
ویتامین ث و روی مصرف کنید
جنی اسپرینک 29 ساله، اولین نشانه ای که از سرماخوردگی و خارش گلو مشاهده کرد ویتامین ث و روی مصرف کرد. پودرهایی که حاوی ویتامین ث بود را روزانه یک الی دوبار خورد و اسپری های حاوی روی را برای بینی اش استفاده کرد.
او می گوید: با استفاده از اینها من سرماخوردگی را از خودم دور کردم طوری که آخرین باری که سرفه کردم یا سرما خوردم یادم نمی آید. اگرچه ویتامین ث و روی برای پیشگیری از سرماخوردگی است اما بعضی از مطالعات نشان می دهد که ویتامین ث برای افرادی مفید است که استرس دارند و روی برای پیشگیری از تکثیر ویروس است.
 
سیر زیاد بخورید
سوزان 54 ساله تا سال 1992 بیمار نشده بود و رمز آن را در یک چیز می داند: خوردن یک عدد سیر خام بعد از صبحانه. او می گوید من سیر را به چهار قسمت تقسیم می کنم و در سس سیب می گذارم تا قورت دادن آن آسانتر باشد و باعث تهوع نشود.
کارمیا بورک استاد دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون می گوید: سیر مملو از آنتی اکسیدانهایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و با هرگونه التهاب مبارزه می کند. این به این معنی است که گیاهان علاوه بر اینکه سیستم دفاعی و ایمنی بدن را در برابر بیماریها تقویت می کنند، از ابتلا به سرطان و ناراحتی های قلبی جلوگیری می کنند.
 
مثبت اندیش باشید
جنی اسپرینگ 29 ساله، با مشاهده اولین نشانه های بیماری راه دیگری را هم برای سالم ماندن انتخاب کرد: "به خودم می گویم من بیماری را نمی پذیرم" آیا او از اینکه فکر می کند این روش تاثیرگذار هست اشتباه کرده؟ نه اصلا. در یک مطالعه، شرکت کننده هایی که فعالیتهای ذهنی با نگرش مثبت داشتند، پادتن بیشتری نسبت به آنفولانزا داشتند.
مطالعه دیگری نشان داد که افرادی که در آب و هوای آفتابی زندگی می کنند پادتنهای بیشتری در پاسخ به واکسیناسیون نشان دادند.
اما آنا مارسلند رئیس آزمایشگاه مصونیت های رفتاری می گوید مغز با سیستم ایمنی بدن ارتباط برقرار می کند و برعکس. تعداد زیادی از روانشناسان هم معتقدند که تاکید کردن بر سلامتی درمقابل بیماری نتایج خوبی می دهد.
 
شست و شوی بینی شاید کمی زشت به نظر برسد اما تاثیرگذار است
بعد از 10 سال رنج كشیدن از عفونتهای سینوس كه در ناحیه صورت درد دارم، مجرای تنفسی ام مسدود شده، و دو تا سه بار آنتی بیوتیک در روز می خورم  حاضرم هر کار دیگری را امتحان کنم. دستورالعمل: آب گرم را با نمک مخلوط کنید سپس بینی را شستشو کنید به این شکل که سمت چپ سرتان را متمایل کنید و آب نمك را داخل سوراخ چپ بینی بكشید و شستشو كنید بعد این کار را برای سمت راست بینیتان تکرار کنید.با این کار ترشحات بینی تان خارج میشود.من شستشوی بینی ام را شروع کردم و بعد از چند روز ترشحات از بینی ام خارج شد. محققان دانشگاه میشیگان دریافتند که این کار بهتر از استفاده از اسپری هاست.
 
داروهای موضعی را برای بینی تان استفاده نکنید
بعضی از مسافرهایی که زیاد در رفت و آمد هستند گزارش داده اند که با این روش میكروبها از بین می روند.نه تنها این افراد بلکه نیل اسکاچر رئیس مرکز درمان بیماریهای تنفسی در نیویورک هم این موضوع را تایید کرده است.مصرف موضعی نئوسپورین فقط باکتریهای موضعی را از بین می برد و باکتریهایی که باعث عفونت های مجرای تنفسی می شود را معالجه نمی کند.علاوه بر این، در مقابل ویروس ها ناتوان است و مخاط  بینی تان را تحریك می کند.
 
روغن نارگیل را کنار نگذارید
طرفداران این روغن منطقه گرمسیری، می گویند که دارویی برای کاهش وزن،مشکلات پوستی، کمبود انرژی،بیماری های لثه و آنفولانزاست.اما هیچ پشتوانه و حمایت علمی از آن نشده است.
درعوض در مورد روغن ماهی تحقیقات زیادی انجام شده است که دریافته اند روغن ماهی از حملات قلبی جلوگیری می کند و برای پوست و حتی سیستم ایمنی بدن مفید است. در آشپزی و برای موهای خشک هم از روغن نارگیل استفاده کنید .