وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گام اول برای عروسی :در میان آگهی ها به دنبال باغ و تالار

گام اول برای عروسی :در میان آگهی ها به دنبال باغ و تالار
در آگهی درج شده " باغ ویلا و سالن رایگان نداریم! تخفیف نداریم! قیمت ارزان نداریم ! اجرا منحصر به فرد ،کادر حرفه ای،فقط مشکل پسندان"
مراسم خیالی ما هفت اسفند،روز جمعه است و هیچ جایی را برای عروسی گرفتن نداریم . در بدر دنبال جا و باغ برای عروسی می گردیم آنهم مختلط و با سرو مشروبات الکلی . زنگ می زنیم به این موسسه تشریفاتی ؛
باغ مورد نظر در "احمد آباد …" است ،5000 متر،500 متر سالن و آلاچیق و فضای سرپوشیده برای شام .به گفته مسوول مورد نظر "تا به حال مراسم مختلط مشکلی نداشته ".
هزینه باغ 1500000 تومان و برای 400 نفر میهمان کمترین هزینه نزدیک 7 میلیون می شود ،که پایین ترین قیمت منوی تشریفاتی مورد نظر است .
برای اضافه کردن نوشیدنی خاص و مشروبات الکلی، مسوول مورد نظر می گوید :"این جور چیزها خطر دارد، ولی باغ امن است. در قرارداد فی مابین مسوولیتش به عهده خودتان است و می توانید با خودتان مشروبات را بیاورید."
***
شعار موسسه بعدی "خالق شب رویایی زندگی تان ،برگزارکننده مجلل ترین مجالس در باغ ها و ویلاهای استثنایی ، هدیه ما به شما :ماه عسل در امارات "
منشی مورد نظر با زبان بی زبانی می گوید برای برگزاری یک مراسم مجلل و خوب باید سر کیسه را شل کنید " منوی غذا ها از 25 هزار تومان شروع می شود تا 80 هزار تومان . مراسم تان هم که مختلط باشد با مدیریت می روید، مکان ها را می بینید و مشکلی پیش نمی آید .
بحث مشروبات الکلی هم که پیش می آید منشی ریز و نقلی می خندد و می گوید بهتر است با مدیریت صحبت کنید و تا به حال به یک همچنین موردی برنخورده است!
نمی دانم در پشت درب های بسته این مدیریت چه می گذرد، که کارکنان برخی توضیحات را به او ارجاع می دهند.
***
"باغ – سالن – ویلای شیک- در کلیه نقاط با شکوه و مجلل "
تیتر آگهی بعدی موسسه تشریفاتی است، مبلغ پایه کرایه باغ ها از 500 هزار تومان تا 5200000 تومان است، اصرار دائم منشی برای صحبت حضوری حوصله مان را سر می برد و با لحن کشداری می گوید:" مراسم مختلط ؟! نه !مساله ای نیست.
در رابطه با سرو مشروبات الکلی در مراسم هم بعد از مشورتی چند لحظه ای با مدیریت می گوید:"این ها را می توانید حضورا با خود مدیریت صحبت کنید، ببینید چه می گویند.نه مشکلی پیش نمی آید، حالا بیایید با مدیریت صحبت کنید ".
تصورمان نسبت به عروسی و مراسمش یک جورهایی راه راه می شود. و با خودمان زمزمه می کنیم ببین تفاوت ره از کجاست تابه کجا؟!