وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شش توصیه براد پیت برای خوش پوش شدن!

شش توصیه براد پیت برای خوش پوش شدن!
یکی از چهره های شناخته شده دنیای مد ستارگان براد پیت می باشد که مدلهای لباسهایش هم به اندازه خود او مشهور است. ظاهر ساده و شیک اوست که او را از دیگران متمایز می سازد. اگر دوست دارید که از لباس پوشیدن او ایده بگیرید و یا می خواهید مانند او لباس بپوشید با ما در این مقاله همراه باشید.

1. مرحله اول: ساده بپوشید، بدون طرح و نقش.
لباسهای ساده و بدون نقش راحتتر می توانند در کنار هم هماهنگ شوند و شما می توانید هر لباسی را با لباسهای داخل کمدتان ست کنید. درست است که لباسهای دارای نقوش و چاپ مطابق با مد روز است و همچنین چشمگیر اما لباسهای ساده برای همه زمانها مناسب است و ظاهری کلاسیک به شما می دهد.

2. مرحله دوم: لباسهایی با رنگهای خنثی انتخاب کنید.
شما آقای پیت را هرگز با رنگهای تند و شاد و درخشان نخواهید دید. رنگهای مورد علاقه او از این قبیلند: سیاه، سفید، بژ، خاکی، سرمه ای، خاکستری و رنگهای مشابه آن. این رنگها باکلاس و مجلل می باشند. شلوارهایی با این رنگها با هر پارچه ای و رنگی هماهنگ خواهد شد و همچنین پیراهنهای با این رنگها را به سادگی می توان با هر شلواری هماهنگ کرد.

3. مرحله سوم: به دنبال کیفیت باشید نه کمیت.
لباسهای براد پیت بسیار محدود می باشند اما همه آنها دارای بهترین کیفیت می باشند. درست است که هر کسی توانایی خرید از ورساچی و گوچی را ندارند اما حداقل شما می توانید به جای خرید چندین دست لباس ارزان قیمت یک لباس با کیفیت تهیه کنید. لباسهایی که پارچه های خوب دارند و گران قیمت هستند به خاطر داشتن کیفیت خوب عمر طولانی تری دارند و از طرفی با داشتن لباسهای ساده و با کیفیت شما می توانید سالهای طولانی از آنها استفاده کنید بالاخره با این روندی که پیش می گیرید روز کمد لباس شما هم پر خواهد شد!

4. مرحله چهارم: لباسهایی بپوشید که کاملا سایز خودتان باشد.
یکی از ارکانی که براد پیت همیشه رعایت می کند این است که همیشه لباسهایی به تن می کند که کاملا برای اندامش مناسب و اندازه است. لباسهایی که خریداری می کنید مطمئن باشید که بعد از شستشو هم سایزش تغییر نمی کند.

5. مرحله پنجم: اتو شده باشید.
براد پیت همیشه تمیز با نشاط است. لباسهای او از جزیی ترین قسمت هایش اتو شده و تمیز می باشد. اگر خودتان نمی توانید این کارها را انجام دهید از یک خشک شویی در بیرون کمک بگیرید تا لباسهایتان همیشه آراسته و نو باقی بمانند.

6. مرحله ششم: رنگهای مناسب هم را انتخاب کنید.
انتخاب یک دست لباس در یک تنالیته رنگی براستی مخصوص براد پیت است. او لباسهای خود را یک تنالیته انتخاب می کند و با یک عینک بدون قاب سیاه کامل می سازد و یا از یک عینک خلبانی استفاده می کند.