وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کشته شدن زن میانسال با یک پیامک

کشته شدن زن میانسال با یک پیامک
پنجم آذر 1388 پسر 24 ساله ای به نام «سیامک» به پایگاه 11 اداره آگاهی مرکز رفت و از ناپدید شدن مادر 55 ساله اش «شریعت» خبر داد.
شاکی گفت : مادرم برای دیدن خواهرم به خانه او در خیابان نیروی هوایی رفته بود که دیگر برنگشت.ما همه جا را برای یافتن مادرم گشته ایم اما اثری از او نیست و می ترسیم بلایی بر سرش آمده باشد.
چند روز از این ماجرا گذشته بود که ناگهان سیم کارت گوشی همراه «شریعت» فعال شد و مرد 36 ساله ای که به تلفن جواب داده بود برای بازجویی به اداره آگاهی مرکز فراخوانده شد.
«محسن» 36 ساله گفت : من معمار هستم و چون آچارم گم شده بود به سراغ ساک شاگرد 14 ساله ام «دل محمد» رفتم.سپس با سیم کارتی که ته ساک بود رو به رو شدم و آن را در گوشی ام انداختم.به محض فعال شدن سیم کارت خط 0912 پیامکی را دیدم که از گم شدن صاحب موبایل حکایت داشت.
وی ادامه داد : «دل محمد» افغانی است و نمی توانست سیم کارت 0912 داشته باشد.به همین دلیل به او مشکوک شدم و موضوع را با داماد «شریعت» که آن پیامک را فرستاده بود اطلاع دادم.
با کشف نخستین سرنخ ، کارآگاهان به سراغ «دل محمد» رفتند و وی را دستگیر کردند.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، این پسر در بازجویی مقدماتی خود را بی گناه خواند اما وقتی با مدرک های دادگاه پسند رو به رو شد به ناچار لب به بیان حقیقت گشود.
کارگر نوجوان گفت : «شریعت» را با تهدید به ساختمان نیمه ساز در «تهران نو» کشاندیم تا پول و اموال همراهش را بدزدیم که مقاومت کرد.در آن بین ، دوستم «حجت» 17 ساله با تیشه به سر زن میانسال زد و وقتی مطمئن شدیم مرده است جنازه را زیر راه پله پارکینگ دفن کردیم.
به دنبال این اعتراف های تکان دهنده ، «حجت» نیز بازداشت و پیکر متعفن «شریعت» از زیر خروارها خاک به بیرون کشیده شد.امروز مجرمان در شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 پایتخت از سوی بازپرس «محمد شهریاری» بازجویی شدند و جزئیات ماجرا را بیان کردند.