وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روباتی که وزن شما را کاهش می‌دهد!

روباتی که وزن شما را کاهش می‌دهد!
شرکتی در هنگ کنگ آغاز به ارائه روباتی به نام Autom کرده است که می‌تواند وظیفه یک مربی خوش برخورد برای کمک به افرادی که از اضافه وزن عذاب می‌کشند را به عهده بگیرد.
 کاربران می‌توانند با این روبات 38 سانتیمتری صحبت کنند و با استفاده از نمایشگر لمسی و مسطح آن دریابند در طول روز باید چه غذایی مصرف کرده و چه اندازه فعالیت یا ورزش کنند. این روبات که به اینترنت اتصال دارد به گونه ای طراحی شده تا به صورت خودکار بتواند فرایند دریافت کالری و کاهش وزن را پیگیری کند. Autom همچنین سعی می کند با بر هم زدن پلکهایش خود را زیباتر و دوست داشتنی تر نشان دهد.
دانشمندان MIT که این روبات را ابداع کرده اند زمان عرضه آن را توسط شرکت هنگ کنگی Intuitive Automata اواخر سال 2010 اعلام کردند. قیمت Autom در حدود 400 دلار بوده و در عین حال کاربران آن باید هزینه حق عضویت مانندی را نیز به صورت ماهانه پرداخت کنند.
 

روباتی که وزن شما را کاهش می‌دهد!
بر اساس گزارش سی نت، در حال حاضر بیش از 80 میلیون نفر در آمریکا تلاش می‌کنند با رعایت غذایی وزن خود را کاهش دهند اما آمار نشان می‌دهد این افراد تنها برای سه هفته قادرند رژیم غذایی خود را رعایت کنند.
آزمایشها نشان داده است روبات Autom می تواند نسبت به دیگر شیوه های پیگیری رژیم، طول مدت رعایت رژیم غذایی در افراد را به دو برابر سایر شیوه ها افزایش دهد.