وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طب سوزنی،چگونه درد را تسكین می دهد؟

طب سوزنی،چگونه درد را تسكین می دهد؟
به کرات شنیده ایم که طب سوزنی باعث کاهش درد می شود،آیا این ادعا صحت دارد؟چگونه ؟

دانشمندان در یك بررسی جدید دریافته‌اند كه طب سوزنی با تحریك كردن یك مسكن و ضد درد طبیعی در بدن، تاثیرات مفید خود را اعمال می‌كند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این مسكن طبیعی در بدن بعد از انجام طب سوزنی، عروق را باز كرده و باعث می‌شود كه خون بیشتری در آنها جریان پیدا كند.
به گفته محققان؛ كشف ماده شیمیایی آدنوسین بعنوان یك عامل اصلی می‌تواند این طب سنتی چینی را در راستای كاهش و شفای دردها حتی موثرتر كند.
دانشمندان در آزمایش روی موش‌ها توانستند؛ تاثیر شفابخش سوزن‌های ظریف معجزه‌گر را كه در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند تا سه برابر افزایش دهند.
دكتر مایكن ندرگارد دانشمند علوم اعصاب در دانشگاه روچستر نیویورك در این تحقیق خاطرنشان كرد: طب سوزنی حدود 4000 هزار سال است كه در نقاط خاصی از دنیا بعنوان یك روش درمانی پزشكی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از آنجا كه هنوز به خوبی شناخته نشده است، بسیاری از مردم برای بهره‌مندی از آن دچار تردید شده و سراغ آن نمی‌روند.
وی افزود: در این تحقیق ما اطلاعاتی درباره یك مكانیسم فیزیكی ارائه كرده‌ایم كه از طریق آن، طب سوزنی می‌تواند درد را در بدن كاهش دهد.
تلگراف به نقل از مایكن نوشت: این محققان دریافتند كه آدنوسین یك مسكن طبیعی است كه در هنگام طب سوزنی در بدن آزاد می‌شود و اولین مسیر اثرگذاری طب سوزنی در كاهش درد است.
شرح این تحقیق در مجله «نیچر نوروساینس» منتشر شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره