وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه ی رفتار با موهای پرپشت را بدانید!!

نحوه ی رفتار با موهای پرپشت را بدانید!!

اگر موهای پرشتی دارید باید حتما یک سری اصول را رعایت کنید.بیشتر کسانی که موهای ضخیم دارند از صاف کننده های شیمیایی برای موها استفاده می کنند به امید این که موها نازک تر و نگهداری آن ها راحت تر شود. اما این مواد شیمیایی به بافت طبیعی موها آسیب می رساند و موها را حجیم تر می کند.

 

اگر می خواهید موها را صاف کنید سعی کنید کراتینه کنید. کراتین با فشرده کردن کوتیکول موها نگهداری و مراقبت از آن را آسان تر خواهد کرد. علاوه بر این این ماده دائمی نیست و پس از مدتی بافت طبیعی مو را بازمی کرداند.یکی دیگر از مشکلات موهای ضخیم کوتاه کردن بیش از حد آن هاست.

 

اگر فکر می کنید موهای کوتاه مراقبت زیاد نمی خواهد و برای راحت تر شدن کار خود این کار را می کنید سخت در اشتباه هستید چون آرایش موهای کوتاه به مراتب سخت تر از موهای بلند است و به توجه زیادی نیاز دارد. اگر به دنبال مدل کوتاه مناسب موهای ضخیم هستید جلوی موها را بلندتر از پشت موها بزنید.

 

نحوه ی رفتار با موهای پرپشت را بدانید!!

 

با این مدل موها را راحت تر عقب می دهید و صاف تر و کم پشت تر نشان داده می شود.یکی دیگر از اشتباهات رایج در موهای ضخیم استفاده از محصولات نامناسب است. خیلی ها موهای ضخیم را با موهای فر اشتباه می گیرند. بنابراین از محصولاتی استفاده می کنند که موها را ….

 

معمولا موهای ضخیم به دلیل حجم موها روغن بیشتری نسبت به موهای نازک دارند و همچنان افزایش پیدا می کند تا این که موها را بی حالت کرده و درخشندگی آن را می گیرد. برای موهای ضخیم باید شامپوهای مناسب استفاده کنیم تا از این مشکلات جلوگیری کنیم.

 

سعی کنید از شامپوهای شفاف کننده و نرم کننده های ملایم استفاده کنید. این دو محصول تمام روغن های اضافی و محصولاتی که روی مو استفاده کرده اید را تمیز می کند و تازگی و سلامت را به موها باز می گرداند.معمولا کسانی که موهای ضخیم دارند

 

نحوه ی رفتار با موهای پرپشت را بدانید!!

 

هنگام کوتاهی مو نگران و ترس دارند و نمی دانند چه مدل کوتاهی برای موهای ضخیم مناسب است. این نگرانی باعث می شود مدل موی ساده و یکدست را انتخاب کنند. از لایه ای کوتاه کردن موها نترسید. اگر موها را مدل لایه ای بلند بزنید هم حجم آن را کمتر می شود و هم زیباتر.

 

البته هیچوقت مدل لایه ای کوتاه نزنید.یکی از کارهایی که معمولا با موهای ضخیم می شود توخالی کردن آن هاست. درست است که توخالی کردن موها آن را زیباتر و نگهداریش را هم آسانتر می کند اما ممکن است وضعیت را از اینی که هست

 

بدتر کند. توخالی کردن بیش از حد موها با قیچی یا تیغ باعث می شود که لایه کوتاه تری که زیر موها قرار دارند حجم موها را بیشتر نشان دهد. پس بهتر است موها را درست و به اندازه توخالی کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره