وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاسخ منفی بازیگر زن به مصاحبه با ایرنا (+عکس)

پاسخ منفی بازیگر زن به مصاحبه با ایرنا (+عکس)
در خواست خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با ‘ساره بیات’ بازیگر این فیلم با برخورد تند و ناشایست وی روبرو شد
مراسم تقدیر فیلمیران از دست‌اندركاران فیلم’جدایی نادر از سیمین’ در پی حضور موفقیت‌آمیز این فیلم در جشنواره‌ فیلم برلین در سالن اصلی پردیس سینمایی ‘شكوفه’ برگزار ‌شد.

به گزارش البرز به نقل از ایرنا، در این مراسم كه با حضور جمعی از هنرمندان،اهالی سینما و جمع كثیری از علاقه مندان چهارشنبه شب برگزار شد،از همه دست اندركاران و عوامل ساخت این فیلم تقدیر شد .

*برنامه با یك ساعت تاخیر آغاز شد و در این مدت بسیاری از مدعوین سرپا ایستاده بودند.ضمن این كه بی برنامگی و بی نظمی هایی در اجرای مراسم به چشم می خورد.
*اجرای این برنامه را ‘محمد سلوكی’ بر عهده داشت . وی در سخنانی این فیلم را اثری جاویدان ، پرمخاطب و یكی از افتخارات سینمای ایران نامید.

تعداد حاضران بیش از ظرفیت سالن یك سینما شكوفه بود و این باعث شد بخشی از مهمانان روی زمین بنشینند و فیلم را تماشا كنند.

*ورود اصغر فرهادی و پیمان معادی به سالن با تشویق بسیار حضار همراه بود.

*’علی سرتیپی ‘مدیر عامل فیلمیران به عنوان پخش‌كننده‌ داخلی ‘جدایی نادر از سیمین’ ضمن عذرخواهی از میهمانانی كه به دلیل كمبود جا روی زمین نشسته بودند این مراسم را گرم و مردمی توصیف كرد.

*در ادامه مراسم ‘سیروس الوند’،’ بیژن امكانیان’،’رضا عطاران’،’ حبیب اسماعیلی’، ‘علی سرتیپی’ برای اهدای جوایز به روی صحنه آمدند.

*بسیاری از عوامل فیلم و بازیگرانی چون شهاب حسینی، لیلا حاتمی و مریلا زارعی در این مراسم حضور نداشتند كه ‘اصغر فرهادی’ علت آن را پركار بودن این بازیگران ذكر كرد.

*حضور ‘محمود كلاری’ فیلمبردار این فیلم روی صحنه با ابراز احساسات و تشویق شدید حضار مواجه شد. وی در سخنان كوتاهی حضور در این فیلم را تجربه ای استثنائی در طول سه دهه فعالیت سینمایی خود دانست و گفت: ممكن است فیلم خوب زیاد ساخته شود اما برای ساختن فیلم بزرگ، انسان بزرگ لازم است و اصغر فرهادی آدم بزرگی است.

*تقدیر از ‘كیمیا حسینی ‘بازیگر خردسال این فیلم و شوخی رضا عطاران با جایزه وی برای لحظاتی خنده حضار را به همراه داشت.

*اصغر فرهادی به هنگام دریافت جایزه خود سیروس الوند را به گرمی در آغوش گرفت و در سخنانی گفت: یك فیلمساز موفق دستاوردهای خود را از انرژی مثبت و حمایت مخاطبان دریافت می كند و این انرژی مسوولیت هر كارگردانی را بیشتر می كند.
وی تصریح كرد: تمام تلاش من این است كه فیلم بعدی من چیزی كمتر از جدایی نادر از سیمین نباشد.

این كارگردان سینما افزود: ابتدا تصمیم داشتم فیلمی در خارج از كشور بسازم كه از این كار منصرف شدم.امروز با مشاهده استقبال مردم به خوبی دریافتم كه این تصمیم درست بود.
*سیروس الوند نیز در سخنانی با بیان اینكه این فیلم به طور قطع در حافظه سینمایی ما ماندگار خواهد بود آن را از لحاظ ماندگاری با فیلم هایی چون ‘گاو’ ساخته داریوش مهرجویی و ‘گوزن ها’ ساخته مسعود كیمیایی مقایسه كرد.

*پس از مراسم اهدای جوایز فیلم كوتاهی از پشت صحنه این فیلم ساخته وحید حسینی به نمایش درآمد.

*از سوی دیگر در خواست خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با ‘ساره بیات’ بازیگر این فیلم با برخورد تند و ناشایست وی روبرو شد.

آخرین ساخته اصغر فرهادی با عنوان ‘جدایی نادر از سیمین’ در جشنواره‌ فیلم فجر موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین و ازجشنواره‌ فیلم برلین یك خرس طلایی و دو خرس نقره‌ای مجموعه بازیگران زن و مرد را به دست آورد. این فیلم جزو گزینه‌های اكران نوروزی فیلمیران است.