وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاچاقچی در زندان به ستاره دنیای مد تبدیل شد

قاچاقچی در زندان به ستاره دنیای مد تبدیل شد
ایلان فرناندز نخستین بار در زندان با استفاده از روان‌نویس شروع به طراحی نقش‌های مختلف روی تی‌شرت کرد. او اهل کلمبیا است و ۲۱ سال پیش به جرم قاچاق اسلحه و مواد مخدر دستگیر می‌شود.
احساس پشیمانی از گذشته او را در جهتی کاملا متفاوت قرار می‌دهد. فرناندز احساسات خود را در قالب طراحی جمله‌ها و نقش‌های مختلف روی تی‌شرت‌های هم‌زندانی‌هایش بیان می‌کند. او پس از آزاد شدن از زندان تلاش می‌کند که استعداد تازه کشف شده خود در تولید لباس به کار گیرد.

او شش هفته پیش دوباره پس از مدت‌ها دوباره با گذشته خود روبه‌رو شد. او با دوستان خود در کافه‌ای در شهر میلان نشسته بوده که ناگهان مردی وارد کافه می‌شود، مستقیم به سمت او شلیک می‌کند و بلافاصله ناپدید می‌شود. چهار تیر به دیوار پشت فرناندز اصابت می‌کند. او در واکنش به این اتفاق تنها می‌گوید که فرد ناشناس در شلیک کردن حرفه‌ای نبود.

شاید او در گذشته طور دیگری به اینگونه اتفاقات واکنش نشان می‌داد. اما فرناندز ۴۳ ساله اکنون زندگی تازه‌ای را شروع کرده که هیچ سنخیتی با گذشته او ندارد.
در گذشته او صاحب قایق‌های تفریحی و ماشین‌های فراری بوده، در میامی و بارسلون زندگی می‌کرده. برای او دست‌یابی به همه چیز امکان‌پذیر به نظر می‌رسیده تا اینکه در سال ۱۹۸۹ در شهر بارسلون توسط پلیس بین‌الملل دستگیر و به ۲۴ سال زندان محکوم می‌شود.
اما وکلای او موفق می‌شوند تا دوران محکومیت او را به ۹ سال کاهش دهند. او در این مدت یاد می‌گیرد تا به جای پخش مواد مخدر بین مردم، برای آنها روی لباس، کلاه و کفش‌هایشان جملات قصار طراحی کند.
فرناندز در میلان شرکتی تأسیس کرده و سالانه حدود یک میلیون تی‌شرت، شلوار، کلاه و پیراهن می‌فروشد. چینی‌ها از طرح‌های او کپی‌برداری می‌کند. فرناندز در این باره می‌گوید که از تقلید متنفر است، اما از طرفی دیگر این کپی‌برداری خود نشانه موفقیت او در این زمینه است.
او تی‌شرت‌هایی با چهره‌های خلافکاران کلمبیایی تولید می‌کند فرناندز با این اقدام بیشتر هدف هشدار دادن به جوانان را دارد. پیام او در حقیقت این است که "مواد مخدر مصرف نکنید، مرتکب خلاف نشوید".

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره