وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

همانطور که ما پیر می شویم طبیعی است پوست بدن و صورت را در حالی مشاهده کنیم که حجم خود را از دست داده است. چروک ها و خطوط جدید با افزایش سن ظاهر می شوند.

 

حجم گونه ها از دست خواهد رفت و در مجموع پوست توخالی به نظر می رسد. تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز در کنار تزریق بوتاکس و لیزر مو های زائد جزو بهترین و بروزترین اقدامات زیبایی به شمار می روند که زیبایی و حیات تازه ای به پوست می بخشند.

 

تزریق ژل و زیبایی گونه ها

تزریق ژل یک روش کاملا شناخته شده و معتبر در سراسر جهان است. این متد حجم متناسبی را به گونه ها اضافه می کند و آن ها را به حالت تقارن می رساند.

 

ژل در ناحیه مورد نظر تزریق می شود تا میزان چربی و حجم از دست رفته مجددا به آن بازگردانده شود.

 

جبران حجم چربی از دست رفته با تزریق ژل گونه

همانطور که سن فرد بالا و بالاتر می رود گونه های او توخالی می شوند. مقدار قابل توجهی چربی زیر پوستی صورت از بین رفته و باعث کاهش حجم و جمع شدن پوست می شود.

 

این امر باعث می شود گونه های توخالی نمایان شده و فرد بسیار پیرتر به نظر برسد. بهترین راهکار جهت اینکه بتوان این معضل را برطرف نمود تزریق ژل گونه است تا زیبایی صورت دوباره به آن بازگردد.

 

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

تزریق ژل گونه

 

جوانسازی صورت با تزریق ژل یا پرکننده

پزشکان و متخصصان پوست و مو از اسید هیالورونیک (HA) جهت تزریق ژل گونه استفاده می کنند. در تزریق ژل از این ماده طبیعی که در داخل بدن نیز یافت می شود بکار می رود تا تطابق و همخوانی مناسبی برای اضافه کردن حجم روی صورت به وجود آید.

 

با توجه به روند اجتناب ناپذیر پیری، مقدار HA در پوست با افزایش سن کاهش می یابد. در نتیجه، پوست انعطاف، درخشش طبیعی و جوانی خود را از دست می دهد.

 

پزشکان اسید هیالورونیک را به پوست تزریق می کنند تا بر شکوه و جلوه جوانی بیفزایند. تزریق ژل گونه بهترین راه حل درمان گودی گونه هاست.

 

نتایج حاصل از تزریق ژل گونه

نتیجه حاصل از تزریق ژل گونه ممکن است از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد. تزریق ژل به چهره و گونه فرد یک حجم فوری و طبیعی می دهد.

 

در بیشتر موارد، نتایج اولیه حاصل از تزریق ژل در عرض یک هفته از درمان مشخص می شود که ممکن است از 18 تا 24 ماه طول بکشد.

 

بسته به شدت چروک پوست و گودی گونه ها، بیمار ممکن است نیاز به انجام چندین جلسه برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و طولانی مدت داشته باشد.

 

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

تزریق ژل گونه طبیعی

 

تزریق بوتاکس در دز های کنترل شده

تزریق بوتاکس یا سم بوتولینوم برای کاهش فعالیت های عضلانی ناشی از دیستونی استفاده می شود.

 

سم بوتولینوم به طور طبیعی توسط یک باکتری به نام Clostridium botulinum تولید می شود که همچنین باعث بوجود آمدن بوتولیسم، یک نوع نادر از مسمومیت غذایی می شود.

 

با این حال، اگر چه سم بوتولینوم فوق العاده سمی است، زمانی که تزریق بوتاکس به میزان کم و در دز های کوچک و کنترل شده انجام شود، کاربرد خوبی جهت انقباض عضلانی بیش از حد دارد.

 

پس از مشاوره با یک پزشک متخصص پوست و مو و بررسی کامل ناحیه مورد نظر برای تزریق بوتاکس می توان یک تصمیم درست برای انجام آن گرفت.

 

انتخاب میزان مناسب و اثرگذار تزریق بوتاکس بر عهده پزشک متخصص می باشد و وی با توجه به مهارتی که دارد معمولا مقدار کنترل شده و مناسبی را انتخاب خواهد کرد.

 

تزریق بوتاکس چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس توسط متخصصان آموزش دیده پزشکی (معمولا یک پزشک متخصص) و اغلب در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام می شود.

 

بسته به محل اسپاسم عضلانی، پزشکان با مشاهده حرکات غیرطبیعی با استفاده از یک دستگاه EMG (الکترومیوگرافی) که فعالیت عضلانی را اندازه گیری می کند، عضلات را برای تزریق بوتاکس انتخاب می کنند.

 

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

تزریق بوتاکس دور چشم

 

تزریق بوتاکس باعث می شود که سم بوتولینوم به طور مستقیم به عضلات تحت تاثیر وارد شود. توکسین بر روی اعصاب عضلات تاثیر می گذارد.

 

این فرآیند به عنوان یک مسدود کننده عمل می کند. در نتیجه فعالیت عضله متوقف شده و اسپاسم عضله کاهش خواهد یافت. بعضی افراد از تزریق بوتاکس کمی درد می کشند اما برخی دیگر خیر.

 

پس از تزریق بوتاکس، نتایج حاصله به تدریج طی 4 تا 7 روز خود را نشان می دهد. اثرات مثبت تزریق بوتاکس تا 16 هفته و گاهی اوقات طولانی تر مشاهده می شود.

 

آیا لیزر مو های زائد دردناک است؟

لیزر مو های زائد یک فرآیند بدون درد است که کاربرد قابل توجهی جهت از بین بردن مو های مازاد و ناخواسته دارد. پس از چند جلسه فرد می تواند کاهش طولانی مدت و 80 درصدی مو های زائد را مشاهده کند.

 

درد در جلسات اول به میزان بیشتری حس می شود و پس از چند جلسه به علت نازک و نرم تر شدن مو ها ممکن است اصلا احساس نشود.

 

مزایای لیزر مو های زائد بدن کدام است؟

صرفه جویی در هزینه ها

لیزر مو های زائد یک روش بسیار عالی و منطقی برای رهایی از شر هزینه های موقت و اضافی است.

 

استفاده از کرم های موبر تنها تا یک هفته بدن شما را تمیز و بدون مو نگه می دارد و انواع لوازم شیو کننده مانند ژیلت و تیغ برنده و آسیب رسان به سطح و لطافت پوست می باشند.

 

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان یکی از مهم ترین مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. اگر شما مدت های طولانی وقت صرف می کنید تا به نظافت بدن و حذف مو های اضافی بپردازید لیزر مو های زائد بدن یکی از راهکار های مناسبی است که نتایج دائمی را دربر دارد.

 

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

لیزر مو های زائد صورت

 

نتایج دائمی کاهش رشد مو

لیزر مو های زائد بدن پس از چند جلسه درمانی که رشد مو ها را کاملا کاهش می دهد به مرور نتایج بلند مدت را نیز نشان خواهد داد.

 

افراد برای اینکه بتوانند از مزایای این روش بهره مند شوند باید با مشاوره تخصصی که با پزشک پوست و مو دارند پروسه درمان خود را تکمیل نمایند.

 

یک روش سریع و بدون دردسر

لیزر مو های زائد بدن روشی سریع و فوری است که وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت. برای اینکه بتوانید برای همیشه از شر رشد مو های زائد بدن خود در امان باشید از این متد بهره گیرید.

 

لیزر مو های زائد بدن یک درمان شگفت انگیز است. این درمان مؤثر نتایج مطلوبی را برای افراد آشکار می سازد.

 

اثربخشی لیزر مو های زائد بدون سیاه و کدر شدن پوست

با لیزر مو های زائد بدن طی چند هفته پس از درمان، فولیکول های مو کاملا مورد هدف قرار می گیرند و از بین می روند.

 

همچنین در نظر داشته باشید که بسته به ضخامت مویی که مورد هدف قرار می گیرد، ممکن است چندین جلسه زمان نیاز باشد تا نتایج به صورت کاملا واضح مشاهده شود.

 

تزریق ژل گونه در کلینیک پوست و مو رز

لیزر مو های زائد زیربغل

 

کارایی داشتن برای انواع پوست ها

همه افراد دارای پوست و موی یکنواختی نیستند. لیزر مو های زائد بدن با توجه به امواج و پرتو های متفاوتی که دارد بر روی انواع پوست ها اثر می گذارد و مو های زائد را از بین می برد.

 

خوشبختانه بااطمینان می توان گفت که این روش برای انواع پوست ها و مو ها کاربرد دارد.

 

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده تمامی خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران می باشد.