وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفاوت سنی مناسب زن و شوهر چقدر باید باشد؟

تفاوت سنی مناسب زن و شوهر چقدر باید باشد؟

تفاوت سنی مناسب زن و شوهر چقدر باید باشد؟

 

وقتی پای عشق و دوست داشتن به میان می آید، بعضی ها معتقدند که سن فقط یک عدد است اما محققان دریافتند که اختلاف سنی مناسب، شانس داشتن زندگی طولانی زوج ها را افزایش می دهد.

 

حتی اگر فکر کنیم عشق، صمیمیت و مهربانی مهمترین عوامل در یک رابطه هستند اما می خواهیم ببینیم محققان در رابطه با اختلاف سنی مناسب بین زوجین چه نظری دارند.

 

نتایج یک مطالعه نشان داد که یک عدد جادویی وجود دارد که به ما کمک می کند تا یک زندگی عاشقانه ابدی و رویایی داشته باشیم.

 

قانون 7

 

قانون 7 ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

این قانون به این صورت است که نصف سن خودتان را با عدد 7 جمع کنید، سن ایده آل همسرتان به دست می آید. مثلا اگر شما 30 سال دارید، نصف آن که 15 می شود را با عدد 7 جمع کنید. عدد 22 به دست می آید. سن همسر آینده تان باید 22 باشد.

 

البته هرچه سن همسر بالاتر باشد فاصله سنی هم بیشتر می شود مثلا برای فردی که 60 ساله است انتخاب فرد 38 ساله مناسب است حتی اگر تفاوت سنی شان 22 سال باشد. اما 8 سال تفاوت سن بین یک فرد 28 ساله و یک فرد 20 ساله قابل قبول نیست.

 

تفاوت سنی مناسب زن و شوهر چقدر باید باشد؟ ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

همچنین، زمان با این معادله سازگار نیست. مثلا 25 سال تفاوت سنی مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز در سال 2000 زمانی که ازدواج کردند قابل قبول نبود زیرا مایکل 55 ساله بود و کاترین 30 سالش بود. درحال حاضر مایکل 77 ساله و کاترین 52 ساله هستند.

 

نتیجه مطالعات چه بود؟

 

نتیجه مطالعات چه بود؟ ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

نتیجه مطالعه این بود که هرچه اختلاف سنی بیشتر باشد، احتمال جدایی بالاتر می رود. درواقع زوجی که 5 سال تفاوت سنی دارند 18% احتمال جدایی شان بیشتر از زوجی است که هم سن و سال هستند.

 

زوج هایی که 10 سال اختلاف سنی دارند 39% احتمال جدایی شان بیشتر از زوج هایی است که هم سن و سال هستند.

 

زوج هایی که 20 سال اختلاف سنی دارند 95% احتمال جدایی شان بیشتر از زوج هایی است که هم سن و سال هستند.

 

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین که 22 سال اختلاف سنی دارند یا مدنا و همسرش که 35 سال اختلاف سنی دارند از هم جدا شدند.

 

اگر به روابط مشهورترین ستاره های هالیوود مثل لئوناردو دیکاپریو نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که لئوناردو بیشتر تمایل دارد با زنانی ازدواج کند که خیلی کوچکتر از خودش هستند که البته این رابطه هم زمان زیادی طول نمی کشد.

 

بازیگری هم که اخیرا از همسرش جدا شد کامیلا مورونه است که 22 سال کوچکتر از همسرش بود. زندگی آنها 4 سال طول کشید.

 

تفاوت سنی ایده آل ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

تفاوت سنی ایده آل

 

مطالعات برای به حداقل رساندن تفاوت سنی ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

براساس این مطالعات، به حداقل رساندن تفاوت سنی برای یک زندگی مداوم نیاز است. 1 سال تفاوت سنی برای یک زندگی و عشق همیشگی، ایده آل است زیرا این زوج ها فقط 3% احتمال جدایی شان وجود دارد.

 

بعضی از زوج های معروف این تئوری را ثابت کردند مثل مارک زاکربرگ که در سال 1984 به دنیا آمد و همسرش پریسیلا چان که در سال 1985 به دنیا آمد و 10 سال است که آنها با هم ازدواج کرده اند.

 

یا کلی ریپا که متولد 1970 است و همسرش مارک کانسوئلوس که متولد 1971 است و بعد از 26 سال هنوز هم با هم زندگی می کنند.

 

لئوناردو دیکاپریو ، تفاوت سنی مناسب زن و شوهر

 

اگر به لئوناردو دیکاپریو نگاه کنیم می بینیم که او متولد 1974 است و از نظر او همسرش نباید زودتر از 1973 یا دیرتر از 1975 به دنیا آمده باشد.

 

بنابراین براین اساس، آنجلینا جولی یا درو بریمور هردو متولد 1975 هستند یا تایرا بنکس متولد 1973 است که ستاره های مجردی هستند که تفاوت سنی مناسبی با دیکاپریو دارند.