وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تیپ جنجالی سحر دولتشاهی در مهمانی تایلند+عکس

تیپ جنجالی سحر دولتشاهی در مهمانی تایلند+عکس

تیپ جنجالی سحر دولتشاهی در مهمانی تایلند+عکس

 

به گزازش ایران ناز سحر دولتشاهی که بتازگی به همراه تعداید از بازیگران مشهور به کشور تایلند سفر نموده است در یک مهمانی رسمی با لباس نامتعارفی حاضر شد . به گزارش ایران ناز سحر دولتشاهی که به جای استفاده از روسری رو به استفاده از کلاه آورده با تیپ خاص خود بار دیگر سوژه فضای مجازی شده است .در مهماني هنرمندان دو کشور ايران و تايلند بازيگر معروف زن ايراني با تيپي غير متعارف ظاهر شد!

تیپ جنجالی سحر دولتشاهی در مهمانی تایلند+عکس

بنابراين گزارش، به دنبال ارتباطات فرهنگي هنرمندان دو کشور« ايران» و «تايلند» که نشست قبلي شان در تالار وحدت برگزار شده بود، جمعي از بازيگران، عکاسان و خوانندگان ايراني با حضور در کشور تايلند ضمن ارتباط با فعالان فرهنگي و هنرمندان اين کشور از جاذبه هاي گردشگري و آداب و رسوم تايلندي ها با خبر شدند!

 

در اين برنامه تماماً فرهنگي که تايلندي ها کوشيدند تا سنت ها و باورهاي خود را با هنرمندان ايراني در ميان بگذارند، «سحر دولتشاهي» بازيگر ايراني با لباسي در جمع تايلندي ها حاضر شد که هيچ نشاني از فرهنگ ايراني و اسلامي ندارد!

 

«سحر دولتشاهي» پيش از اين در جشنواره هاي بين المللي نيز با همين سبک پوشش حضور پيدا کرد و موجب تمسخر کاربران فضاي مجازي قرار گرفت تا جايي که برخي نوشتند وي در اثر شدت عجله براي حضور در جشنواره، «پرده هتل» را از جا در آورده و به تن کرده است!

 

اين بازيگر که در سبک جديد ابداعي لباس پوشيدن خود از پوشش کلاهي کوچک بجاي روسري يا مقنعه استفاده مي کرده، بي توجه به اينکه نماينده فرهنگ ايران اسلامي است در مجامع بين المللي حضور مي يابد.گفتني است هنرمندان تايلندي در پوششي کاملا ساده و رسمي و حتي در شرايطي که هيچ حجابي ندارند، بدون هر گونه جلب توجه در تصاوير حضور داشته و سنت هاي ديرين کشور خود را براي هنرمندان ايراني به نمايش درآوردند، اما هنرمند ايراني که انتظار مي رفت همه شکوه فرهنگ کشورش را به تايلند عرضه کند، با لباس ابداعي غربي وارد اين کشور شد.

 

مطالب مرتبط:

 

تیپ سحر دولتشاهی در تایلند بدون روسری +عکس

 

مهمانی بهرام رادان با حضور سحر دولتشاهی و مادرش (عکس)

 

سحر دولتشاهی و بیوگرافی آن